CFOG
http://cfog.org/

Zeus w Esseker
http://cfog.org/viewtopic.php?f=50&t=2013
Strona 1 z 5

Autor:  Cooba [ 2016-09-02, 09:24 ]
Temat postu:  Zeus w Esseker

Czołem. 8-)
Szukam chętnych do survivalową misję coop z modułem Zeus.
Misja odbywa się na fantastycznej, chociaż nie dokończonej mapie Chernobyl Zone autorstwa ArmanIII.
https://www.youtube.com/watch?v=vNOBXIbhosA
Scenariusz przypomina postapokaliptyczny film klasy C ale do zabawy powinno wystarczyć.
Grupa ocalałych straciła swoje dotychczasowe schronienie i ich głównym celem jest zdobycie i utrzymanie nowego obozu. Zadanie polega na oczyszczeniu dawnego posterunku militarnego z zainfekowanych i, po sprowadzeniu reszty ocalałych, założenie nowego schronienia. To tylko sytuacja początkowa - misja jest bardziej złożona i podzielona na trzy etapy. Gracze będa przeszukiwać postapokaliptyczne miasto (przeklimatyczne lokacje czarnobylskich blokowisk i przedmieści) w celu zdobycia środka transportu, amunicji i innych zapasów. Beda musieli eskortować bezbronną część swojej społeczności przez niebezpieczne tereny. Oprócz bronienia się przed łażącymi wszędzie truposzami przyjdzie się zmierzyć z innymi bandami ocalałych, którzy postępują według zasady "człowiek, człowiekowi wilkiem".
Najważniejsze jednak jest to, że misja przebiega dynamicznie i pod kontrolą ZEUSA - czyli wszystko się może zdarzyć. ZEUS będzie reagował na pomysły graczy, wprowadzał niespodzianki i losowe zdarzenia dbając o dobrą zabawę i wczucie się w gęstą atmosferę postapo.


KONKRETY:

- Misja jest dla 8 graczy. Są jeszcze 4 wolne miejsca.

- Niezbędne addony:
CBA_A3
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =450814997
Chernobyl Zone
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =692082939
CUP Terrains - Core
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =583496184
CUP Terrains - Maps
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =583544987
CUP Weapons
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =497660133
CUP Units
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =497661914
CUP Vehicles
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =541888371
Zombies and Demons by Ryan
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =501966277

Wszystkie addony są dostępne na STEAMie, więc wystarczy tylko kliknąć SUBSKRYBUJĘ i gotowe. Jeżeli ktoś gra multiplayer to prawdopodobnie addony CBA i CUP już ma bo to podstawa.

-Kiedy:
Godzina 19-ta w najbliższych dniach, jakoś po weekendzie - zależy od zebrania kompletu. Do ustalenia. Zabawa powinna potrwać 2-3 godziny.

-Co jeszcze:
TeamSpeak

Wiem że CFOG to raczej milsimy ale gdyby ktoś miał ochotę na postapokaliptyczną bajeczkę to byłoby miło.

P.S.
Zeusem będę ja.

P.S. II
Jak wypali coś z tego to możliwa fabularna kontynuacja zabawy w kolejnym odcinku.

Autor:  werner [ 2016-09-02, 10:35 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Cześć Cooba,
Tematyka i zakres wydają się bardzo fajne. Z dokładnością do możliwości czasowych i terminów, zgłaszam wstępne zainteresowanie.
Pozdrawiam
Werner

Autor:  czarny [ 2016-09-02, 11:18 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Ja też nie pogardzę, ale z terminami w przyszłym tygodniu to u mnie słabo.
Daj znać kiedy będzie gra.
Jeżeli mogę zaproponować jakiś dzień w tygodniu, to może wtorek?

Autor:  headshooter [ 2016-09-02, 11:35 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Wstępnie piszę się na to, czekam na informację o terminie. :)

Autor:  Cooba [ 2016-09-02, 12:05 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

No to gitarka.
Ustalimy jakiś termin niebawem aby pasowało jak najbardziej.

Autor:  czarny [ 2016-09-02, 12:35 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

No to ja znowu z tym swoim wtorkiem...

Autor:  Cooba [ 2016-09-02, 15:08 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Mi wtorek odpowiada. Jak reszta?

Autor:  werner [ 2016-09-02, 15:39 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Mnie niestety nie. We wtorek i czwartek wieczór mam zajęty.

Autor:  czarny [ 2016-09-02, 15:47 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Cooba, może napisz jakie dni tobie pasują, bo to ty jesteś stwórcą.
W poniedziałek/środę wracam ok. 21.15 (niezależnie od tygodnia). Jeżeli taka późna godzina wam nie przeszkadza, to te dni mogą być.
W ten weekend mnie nie będzie (ew. wieczorem w niedzielę). W przyszły jak najbardziej obecny.

Autor:  Cooba [ 2016-09-02, 16:48 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Chłopaki, ja mam urlop na razie więc mi pasuje sporo terminów. Niedziela też może być. Ogólnie jest jeszcze 3 innych graczy gdzieś tam z poza forum więc z nimi tez ustalam stąd chwilowy brak konkretów z mojej strony co do terminu. Wybierzemy czas, ktory będzie odpowiadał jak najwiekszej liczbie osób.
Jeżeli więc o mnie chodzi to pasuje:
niedziela, poniedziałek,wtorek,czwartek.
Godzina 19-ta pozostaje bez zmian.

Autor:  czarny [ 2016-09-02, 17:29 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

No dobra, to poniedziałek, wtorek, niedziela.

Autor:  werner [ 2016-09-03, 14:31 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Spośród podanych mnie pasuje niedziela i poniedziałek, z preferencją niedziela.

Pozdrawiam
Werner

Autor:  Cooba [ 2016-09-03, 14:37 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Spotkanie zatem w poniedziałek na 19:00. Zarezerwować sobie 2-2,5 godziny.
8-)
Jeżeli ktoś musi ciut później to dajcie znać

Autor:  mikkrish [ 2016-09-04, 23:24 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Cześć,

Wiem że późno z tym się obudziłem, ale jak jest wolny slot to też się piszę :)

Pzdr,
Mikkrish

Autor:  Cooba [ 2016-09-05, 07:35 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Jasne, zapraszamy :-)

Autor:  werner [ 2016-09-05, 08:12 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Cooba napisał(a):
Jeżeli ktoś musi ciut później to dajcie znać

Ja może nie tyle ciut później, co przed rozgrywką poprosiłbym o możliwość testów modów, połączenia z serwerem etc. W armę ostatnio grywam rzadko, nie chciałbym ryzykować że moje technikalia opóźnią start.

Autor:  Cooba [ 2016-09-05, 08:25 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Bede od 18 na team speaku. Sprawdzimy co trzeba.

Autor:  czarny [ 2016-09-05, 08:49 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Rozumiem, że nie używamy TFAR?

Autor:  Cooba [ 2016-09-05, 10:31 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Nie. Posłużymy się standardowym TSem. Będa jakieś 3 osoby spoza CFOGa, nie chce na razie mieszać.
TFAR jednak bardzo mi się podoba i najwyżej na ewentualny przyszły raz coś ustalimy, pomyślimy.

edit: juz dwie osoby marudziły o ciut więcej czasu więc umówmy się 19:15

Autor:  headshooter [ 2016-09-06, 06:16 ]
Temat postu:  Re: Zeus w Czarnobylu

Chciałem podziękować wszystkim za wczorajszą rozgrywkę, bardzo dobrze się bawiłem :-> Z racji późnej pory musiałem już zmykać, więc teraz kilka słów ode mnie. Klimat rozgrywki wciągający, całkiem fajna mapka, podobały mi się te przejścia, gdzie raz musieliśmy zmierzyć z uzbrojonym przeciwnikiem, a raz z zombie. Jak była wymiana ognia przy szklarniach, gdzie mieliśmy zawinąć ciężarówkę to jednak też trzeba rozglądać się wokół czy żadne zombie do nas nie idą. Z racji niestandardowej rozgrywki jak wczoraj, zauważyłem, że ciężko było utrzymywać standardowe szyki wojskowe, trochę chaotycznie było, jedynie do tego mogę się przyczepić. Zdecydowanie na plus za to dynamika rozgrywki, nie zostawaliśmy zbyt długo w jednym miejscu, robiliśmy co mieliśmy zrobić, potem następowało zrywanie się w inny punkt.
Co do samej mapy, mam uwagi techniczne, po pierwsze był zauważalny problem z pogodą, gdzie mgła zamieniała się w biały pasek lub zdarzały się inne artefakty. Po drugie, jak się ściemniło to od pewnego momentu GPU na mojej karcie nie pracował na pełnej częstotliwości, także pod koniec miałem już spore spadki FPS, na granicy grywalności wręcz. Jak się zapaliło latarkę lub światła samochodu i patrzyłem w ten rejon GPU zaczynał pracować poprawnie. Po rozgrywce aż włączyłem Tanoe na chwilę żeby sprawdzić czy to wina mapy Czarnobyla i wygląda na to, że tak. Miał ktoś wczoraj podobne odczucia?
Co do organizacji wczoraj to muszę się przyczepić, że za późno wszystko wystartowało, jest środek tygodnia i liczyłem, że w przeciągu pół godziny wystartujemy. Już pomijam pewne rzeczy, że czekaliśmy z własnej woli, aż reszta dociągnie addony, w końcu sami na to przystaliśmy.
Jeśli chodzi o moderację, tutaj wszystko przebiegło tak jak się spodziewałem, fajne były momenty z blokadą na drogach, odbijanie naszych ze stacji Janów, czy na początku, gdzie przeczesując szklarnię zdarzyło się, że z jednej czy dwóch wybiegł jakiś zabłąkany zombie. Także mistrz gry się spisał, brawo. ;-)
Podsumowując rozgrywka na duży plus, zadania były jasno sprecyzowane, dobrze dobrane pod kątem czasowym i trudności. Czekam na kolejną część, chętnie wezmę w tym udział. Dzięki. :)

Strona 1 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/