CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-09-22, 15:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 07:38 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-02-25, 11:54
Posty: 252
Miejscowość: Warszawa
Potwierdzam problemy techniczne uniemozliwiajace plynna gre: u mnie od polowy rozgrywki oraz u Cooby na zeusie.

Za opoznienie moge tylko jeszcze raz przeprosic; usiadlem do sciagania modow tak szybko jak bylem w stanie (zaraz po powrocie z pracy). Mysle ze nastepnym razem mozemy trzymac sie formuly aby startowac o czasie a spoznieni dojda do gry w trakcie lub odpuszczaja. Bez czekania.

Pozdrawiam
Werner

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są jedynie nieopłacalne.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 08:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
Problemy techniczne niestety były i powodem jest mapa. Artefaktująca mgła to raczej wina skryptu, którego po prostu nie będe używał. Spadek klatek jednak to poważny problem. Ja od połowy rozgrywki miałem 3-4 fpsy na Zeusie co mi cholernie utrudniało obsługę wszystkiego.
Jeżeli nie znajdę rozwiązania tego spadku fps to mapę trzeba będzie odpuścić.
Grało nas 7 osób, z czego trzy doświadczyły dramatycznego spadku fos mniej więcej w połowie gry...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 08:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-09-02, 12:33
Posty: 155
Miejscowość: Warszawa
Werner, żeby nie było ja się nie czepiam, że musiałeś dociągać addony, bo sam nie raz miałem podobną sytuację, gdzie wszyscy na mnie czekali, tak, żeby była jasność ;-) . Mimo, że już jak zakomunikowałeś, że dołączysz później to minęło sporo czasu zanim zaczęliśmy odprawę.
Co do kwestii technicznych problem ze spadkiem FPSów zauważyłem jak zaczęło się już wyraźnie ściemniać, miałem pogląd na drugim monitorze i taktowanie GPU potrafiło spadać nawet o połowę momentami (karta Saphirre R9 390 nitro). Wszyscy mieli ten problem z fps-ami? Czy po prostu tylko użytkownicy Radeona jak ja?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 10:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
Porobiłem testy wydajnościowe mapy Czarnobyl i...wypadły bardzo źle z ogromnym czynnikiem chaosu. Czasem nie wiadomo co i kiedy.
Na przykład jedną z prób było ustawienie 60 zombiaków. FPSy z 45 spadły mi do 12-14 !
Zrobilem to samo na Altisie i spadły mi tylko 3 fpsy więc niezauważalnie. W nocy spadają fpsy też trochę, nie wiedzieć czemu.
Mapa jest niestabilna więc uznałem, że na razie z nią kończe. Nie ma sensu podejować ryzyka spotkania, podczas którego komuś polecą fpsy na łeb na szyję.
Zamysł rozgrywki przeniosę na inną mapę i już.
Obecnie rozważam dwie stabilne i sprawdzone mapki; Esseker oraz Namalsk. Reszta addonów oczywiscie pozostaje bez zmian z tą uwagą, że już następnym razem wykorzystamy moda radiowego.

Wybaczcie te zamieszanie z Czarnobylem ale dopóki się nie zagrało to nie było jak doświadczyć tych problemow.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 13:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Mnie problemy techniczne związane ze spadkiem FPS zupełnie ominęły, albo ich nie zauważyłem. GeeForce GT 760, malloc, ustawienia grafiki dosyć wysokie.
Jak tak Cooba piszesz o tym, że spadki następują po dodaniu zombiaków, to może na to być jeszcze jedno wytłumaczenie: szukanie ścieżek przez AI.
Możliwe że Charnobyl jest pod tym względem niedopracowany i AI musi "zmielić" mnóstwo węzłów zanim coś znajdzie. Z drugiej strony dziwne jest to, że problemy wystąpiły tylko na części kompów, a mapę mieli wszyscy taką samą.
Trzeba by wykonać szczegółowe badanie i sprawdzić czy lewostronne parsery zstępujące zazębiają się przy granicy przedziału próbkowania. Ew. zbadać poziom radiacji na obszarach mapy dotkniętych spadkiem FPS. To może być temat następnej misji :D
Zarówno Namalsk jak i Esseker wyglądają ok. Lepsza chyba będzie ta bardziej zurbanizowana.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 13:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
To, że nie wszyscy mieli problemy nazywam właśnie czynnikiem chaosu, czyli po prostu "what a fuck ?"
Ja latam na GF770 oraz i5. No i lipa była. Może następnym razem nie miałbym lipy. W końcu nie wiemy dokładnie co jest przyczyną. Gdyby to było tylko u mnie to szukałbym aż do skutku. Jednak inni też tak mieli więc lepiej ominąc niepewny grunt i już. Trochę szkoda mi tej mapki ale tonic.
8-)
Myślę, że Esseker.....


BTW: Przydałaby się malutka misja ćwiczeniowa zawierająca też instruktaż obsługi radia. Może ktoś będzie miał ochotę na maleńki trening dzisiaj wieczorkiem?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 14:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
https://www.youtube.com/watch?v=v1tUxjcf2rI

Jeśli to nie wystarczy, to możemy koło 20.00 na pół godziny.

----------------

Ten jest bardziej aktualny:
https://www.youtube.com/watch?v=SRgr-pz ... 333.418621


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 15:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
Dzięki Czarny :-)

Jak wy się w ogóle zapatrujecie na broń z Army 3? Zastanawiam się po prostu czy wprowadzać pukawki z Army czy pozostać przy koncepcji zachowania broni realnej, istniejącej w naszym świecie, czyli tak jak to miało miejsce w przypadku czarnobylskiej przygody. Może jednak wolelibyście aby te trochę futurystyczne technikalia były dostępne do zabawy? Oprócz broni mam na myśli oczywiście inne wyposażenie oraz pojazdy.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 15:54 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-02-25, 11:54
Posty: 252
Miejscowość: Warszawa
Moja osobista preferencja jest taka że futuryzmowi mówię nie ;-)

Najlepsze czasy milsimów to z mojego punktu widzenia technologie z lat 80tych (operation flashpoint, M16 + para butów) oraz milenialnych (II wojna w zatoce Perskiej, HMMWV + M4A1), ew. klimaty słowiańskie (AK47 + puszka mielonki + butelka wódki + harmoszka).

Pozdrawiam
Werner

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są jedynie nieopłacalne.


Ostatnio edytowany przez werner 2016-09-06, 16:16, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-06, 16:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Jestem zdecydowanie za teraźniejszością w wyposażeniu: CUP lub RHS to podstawa.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-07, 12:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
Dzień dobry. Uskrzydlony możliwościami jakie daje urlop jestem już gotowy przedstawić i zaprosić was do kolejnej rozgrywki z cyklu Ostatnie Dni.
Doświadczenia z gry poprzedniej spowodowały konieczność zmiany mapy i mój wybór padł na Esseker. Nada się idealnie i mimo, że nie ma ona tak ciężkiego klimatu Czarnobyla, to przedstawia rejon post-apokaliptyczny pasujący do koncepcji. Miałem trochę problem ze znalezieniem analogii geograficznej do naszego współczesnego świata. Esseker to w sumie nie za bardzo wiadomo co. Oczywiście przyroda jest ogólnie mówiąc europejska ale nazwy miejscowości oraz rozmieszczenie baz wojskowych o angielskich nazwach...
Wyobrażam sobie, że jest to jakiś umowny obszar środkowo-wschodniej Europy. W czasie przed "Upadkiem" był dobrze zagospodarowany gospodarczo oraz turystycznie. Region ten jednak pamiętał gorsze czasy jeszcze przed swoim rozwojem. Burzliwa sytuacja polityczna i widmo wewnętrznych konfliktów zbrojnych spowodowało wybudowanie placówek wojskowych NATO. Tak, wokół miejscowości o dziwnym, niekiedy wschodnim nazewnictwie mamy tam opuszczone kompleksy militarne przypominające strukturą "siły zachodu".
Tak to sobie rozumuje.

- - - - - - - - -
Fabularnie jest to kontynuacja. Wasza trzynastoosobowa grupa opuściła dawny obszar z powodu zbyt silnych zagrożeń ze strony infekcji. Szukając nowego miejsca dla siebie po 10 dniach podróży dotarliście do regionu Esseker. Niestety ciężarówka wysiadła - oprócz pustego baku nastąpiła awaria silnika i bez części oraz ogólnej naprawy się nie obejdzie.
W chwili obecnej macie rozbity obóz w lesie a przed wami rysuje się wielki nieznany obszar. Należy więc zbadać teren, przyjrzeć się obszarom zabudowanym, ocenić zagrożenia i może znaleźć jakiś sojuszników, którzy wyjaśnia wam co tu się ogólnie dzieje. Jedzenia wystarczy wam jeszcze tylko na kilka dni.


- Niezbędne addony:
Mapa Esseker
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =498101407
CBA_A3
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =450814997
CUP Terrains - Core
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =583496184
CUP Weapons
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =497660133
CUP Units
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =497661914
CUP Vehicles
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =541888371
Zombies and Demons by Ryan
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =501966277
oraz Task Force Radio, które zapewne ma każdy
http://radio.task-force.ru/en/


Ilość graczy: 8
Termin: Do dyskusji. Pierwsze propozycję to; niedziela, poniedziałek,środa. Godzina rozpoczęcia - około 19-19:30 (w niedziele dowolnie)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-07, 13:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Hmmm... ponieważ nic się nie szykuje na najbliższy piątek, to może ten termin?
Jak nie to wtorek/czwartek (poniedziałek u mnie już odpada).


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-07, 13:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
Jasne. Jezeli w piątek nie ma innej gry to mozna.

EDIT: Chociaż ja nie jestem pewien czy będę a piątek. Jutro się okaże.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-07, 17:19 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-02-25, 11:54
Posty: 252
Miejscowość: Warszawa
Ja w piątek niestety odpadam, sprawy rodzinne. W niedzielę gram w Space Engineers, a potem poniedziałek i środa mi już pasują.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są jedynie nieopłacalne.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Czarnobylu
PostWysłany: 2016-09-07, 17:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-09-02, 12:33
Posty: 155
Miejscowość: Warszawa
Ja w piątek bardzo chętnie zagram jakiś coop, mogą być nawet misje armowe pod Apexa ;).

Kolejny post:

To w końcu gramy jutro i o której się spotykamy?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Esseker
PostWysłany: 2016-09-08, 20:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
No ja jutro odpadam. Jednak sobota i niedziela bexe wieczorami przy kompie wiec jakby ktos sie nudzil i chcial coopnąc.....


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Esseker
PostWysłany: 2016-09-12, 21:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Cooba, ten piątek wchodzi w grę?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Esseker
PostWysłany: 2016-09-12, 22:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
dam znać jutro wieczorem


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Esseker
PostWysłany: 2016-09-14, 08:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 09:23
Posty: 577
Miejscowość: Wrocław
Piątek 16.09
godzina 19:30
Zeus w Esseker czyli Ostatnie Dni cz.2

Będzie moich dwóch kolegów, ktorych poznaliście już, więc:

0. Zeus - Cooba
1. Arixs
2. cacek
3. ...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zeus w Esseker
PostWysłany: 2016-09-14, 10:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Piątek 16.09
godzina 19:30
Zeus w Esseker czyli Ostatnie Dni cz.2

Będzie moich dwóch kolegów, ktorych poznaliście już, więc:

0. Zeus - Cooba
1. Arixs
2. cacek
3. Czarny
4. ...

PS:
Przez przypadek zedytowałem twojego posta. Odpowiedź na twoje pytanie (z forum bohemii):

pytanie: My intention is to be a civilian Zeus as a game moderator.
Is it possible to configure TFAR or TS to listen and communicate with all sides (op, blue, guerilla, civilian) using long range radio?
Of course i don't want to talk to all sides at once (only hear all communication).

odpowiedź: Just be forced Zeus - you will have all LR radios.

Przypuszczam, że podobnie jest z krótkimi.
Ten efekt można też osiągnąć skryptowo - podam później.
Testy takich cudów w TFAR na pewno nie zmieszczą się nawet w godzinie, a wątpię że i w dwóch.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group