CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-12-13, 03:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-18, 11:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Coop CFOG - Points of Interest
Czas operacyjny: 20151120/2130-20151121/0000
Miejsce: Serwer dedykowany, wpis w polu IP: 46.41.128.254, hasło: misja
Status: spotkanie wirtualne CFOG
Zapisy: w wątku
Platforma: ArmA III + CBA + TFAR (bez RHS!)
Komunikacja: TS, adres: 46.41.128.254 (alias ts.libtom.com), hasło na serwer: misja

Uczestnicy:

1. Shelton
2 ...

UWAGA!

Formuła tej misji będzie trochę inna, niż naszych regularnych spotkań - dlatego na forum nie zostanie wcześniej opublikowany WO.

Misja składać się będzie z łańcucha prostych (ha ha) zadań, o charakterze "typowym" dla drużyny piechoty / drużyny rozpoznania. Kolejność wykonywania tych zadań przez oddział będzie dowolna, ale przy każdym z nich dowódca będzie się zmieniał.

Uprzejmie proszę o deklaracje obecności na tyle wcześnie, na ile to możliwe z uwagi na niewielką ilość czasu, który pozostał.

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-18, 12:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
Coop CFOG - Points of Interest
Czas operacyjny: 20151120/2130-20151121/0000
Miejsce: Serwer dedykowany, wpis w polu IP: 46.41.128.254, hasło: misja
Status: spotkanie wirtualne CFOG
Zapisy: w wątku
Platforma: ArmA III + CBA + TFAR (bez RHS!)
Komunikacja: TS, adres: 46.41.128.254 (alias ts.libtom.com), hasło na serwer: misja

Uczestnicy:

1. Shelton
2. Czarny


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-18, 13:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
Coop CFOG - Points of Interest
Czas operacyjny: 20151120/2130-20151121/0000
Miejsce: Serwer dedykowany, wpis w polu IP: 46.41.128.254, hasło: misja
Status: spotkanie wirtualne CFOG
Zapisy: w wątku
Platforma: ArmA III + CBA + TFAR (bez RHS!)
Komunikacja: TS, adres: 46.41.128.254 (alias ts.libtom.com), hasło na serwer: misja

Uczestnicy:

1. Shelton
2. Czarny
3. Krzepki
4. ...

----
Zgłaszam Kolegę Czarnego do odznaczenia za Wybitne Na Forum Bhi Przebywanie I Wyciąganie Ciekawych Informacji :mrgreen:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-18, 16:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-09-02, 12:33
Posty: 155
Miejscowość: Warszawa
Coop CFOG - Points of Interest
Czas operacyjny: 20151120/2130-20151121/0000
Miejsce: Serwer dedykowany, wpis w polu IP: 46.41.128.254, hasło: misja
Status: spotkanie wirtualne CFOG
Zapisy: w wątku
Platforma: ArmA III + CBA + TFAR (bez RHS!)
Komunikacja: TS, adres: 46.41.128.254 (alias ts.libtom.com), hasło na serwer: misja

Uczestnicy:

1. Shelton
2. Czarny
3. Krzepki
4. Headshooter
5. ...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-18, 21:02 
Offline

Rejestracja: 2007-10-12, 10:39
Posty: 489
Miejscowość: Częstochowa
Coop CFOG - Points of Interest
Czas operacyjny: 20151120/2130-20151121/0000
Miejsce: Serwer dedykowany, wpis w polu IP: 46.41.128.254, hasło: misja
Status: spotkanie wirtualne CFOG
Zapisy: w wątku
Platforma: ArmA III + CBA + TFAR (bez RHS!)
Komunikacja: TS, adres: 46.41.128.254 (alias ts.libtom.com), hasło na serwer: misja

Uczestnicy:

1. Shelton
2. Czarny
3. Krzepki
4. Headshooter
5. Szymanowski
6. ...

_________________
Szymanowski


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-19, 12:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Hej - napisałem wstępniak, który wygląda jak WO, ale nie jest de facto WO, bo ze względu na charakter scenariusza być nim nie może :)

Powinien Wam jednak dać rozeznanie na temat tego, czego się jutro spodziewać. Jeśli poniższe wyda się Wam zagmatwane / za dużo, obawiam się, że musicie uwierzyć mi na słowo - nie jest :) W istocie takiej prostoty dawno już nie widzieliście :P :P

Jestem pewny, że wszystko stanie się do końca jasne, kiedy już znajdziemy się na mapie.

-------------

SYTUACJA

Na obszarze operacji znajdują oznaczone na mapie punkty, w których przeciwnik prowadzi zorganizowane działania. Każdy z punktów opisany jest w sposób określający rodzaj zadania, jakie stawiane jest w nim przed oddziałem, np. ZNISZCZENIE ZASOBÓW, ZASADZKA NA PATROL, ZNISZCZENIE PUNKTU UMOCNIONEGO itd.

a) Siły nieprzyjaciela

Dobrze wyposażone i zorganizowane, acz nieregularne oddziały partyzanckie o dobrym morale. Lekkie pojazdy rozpoznawcze, brak sprzętu ciężkiego lub latającego.

b) Siły własne i wyposażenie

Dwie wzmocnione (sześciosobowe) sekcje piechoty o charakterze szturmowym z wyposażeniem osobistym. Do dyspozycji oddziału oddane zostały również dwa opancerzone pojazdy rozpoznawcze, które mogą zostać wykorzystane do przemieszczania się pomiędzy punktami. Z uwagi na ich brak wyposażenia w jakąkolwiek broń pokładową, zaleca się ich niewykorzystywanie w bezpośrednich szturmach.

W oddziale (obu sekcjach) znajduje się przynajmniej jeden medyk, jeden specjalista od materiałów wybuchowych i dwóch kaemistów. Pozostali to żołnierze z wyposażeniem szturmowym.

c). ROE

Każdy uzbrojony cel należy traktować jako wrogi i niebezpieczny. Na obszarze działania brak oznak aktywności ludności cywilnej.

MISJA

Zadanie: W trakcie działań bojowych zrealizować jak najwięcej z zadań oznaczonych na mapie.

UWAGA! Wszystkie zadania bojowe zaprojektowane zostały tak, aby możliwe było ich zrealizowanie za pomocą szturmu - i takie jest ich główne założenie. Dlatego realizacja któregokolwiek zadania z dużej odległości (np. z wykorzystaniem zdobytych na wrogu karabinów snajperskich lub wyrzutni ppanc) nie jest akceptowalna.

REALIZACJA

- przed przystąpieniem do realizacji któregokolwiek z zadań oznaczonych na mapie, oddział zmienia dowódcę (w drodze losowania, zgłoszenia się dobrowolnie lub psychologicznego nacisku reszty grupy / presji otoczenia). Ma to na celu zapewnienie możliwości dowodzenia również osobom, które rzadko się tego podejmują. Dowódcy NIE MOGĄ się powtarzać przy kolejnych zadaniach.

- wyłoniony dowódca sam wybiera zadanie, którego chce się podjąć (w związku z tym w początkowej fazie premiowani są ochotnicy, bo będą mieli większą pulę zadań do wyboru)

- następnie oddział rzutem kołowym lub pieszym przemieszcza się w miejsce umożliwiające dokonanie rozpoznania obiektu

- wyłoniony dowódca dokonuje planowania i odprawy polowej w oparciu o rozpoznanie obiektu - na samo planowanie i odprawę otrzymuje timebox do 10 minut - oddział ma za zadanie dopilnować, by nie został on przekroczony. Ma to na celu symulację dynamicznie zmieniających się warunków w polu i działań bojowych o dużej presji czasowej.

- w przypadku punktów ZNISZCZENIE ZASOBÓW należy przyjąć, iż chodzi o sprzęt / wyposażenie / pojazdy, które da się zniszczyć za pomocą ładunków wybuchowych - cysterny z paliwem, pojazdy specjalistyczne itp.

- w przypadku punktów ZASADZKA, należy rozpoznać regularne trasy przemarszu / przejazdu patroli - zasadzki należy dokonać możliwie blisko punktu oznaczonego na mapie, ale jeśli dowódca zdecyduje inaczej, NIE MUSI to być dokładnie tam

- PUNKTY UMOCNIONE są zaprojektowane w taki sposób, aby podejście do nich nie było łatwe - dlatego właściwe zaplanowanie podejścia oddziału będzie w ich przypadku kluczem do sukcesu

- za wyjątkiem zasadzek na patrole ruchome, oddział otrzyma każdorazowo potwierdzenie realizacji zadania - a zatem dopóki takie potwierdzenie się nie pojawi, należy nadal przeszukiwać / rozpoznawać najbliższą okolicę, ponieważ najprawdopodobniej oznacza to, że zadanie nie zostało jeszcze w pełni zrealizowane

UWAGA! Za wyjątkiem patroli, punkty oznaczone na mapie są statyczne - ma to na celu zapewnienie oddziałowi swobodnego przemieszczania się między punktami i brak tracenia czasu przeznaczanego zwykle na skryte poruszanie się. Należy tylko uważać i tak wyznaczać trasy przejazdu / przemarszu, by oddział przemieszczając się w terenie, nie podszedł / nie podjechał zbyt blisko punktów, których nie ma zamiaru atakować w następnej kolejności. W takim przypadku nie musi się obawiać 'przypadkowego' napotkania wroga.

UWAGA! W przypadku utraty zdolności bojowej przez oddział, dopuszczalny jest restart misji i wybór tego samego lub innego, wcześniej nie realizowanego zadania - dowódca w takim przypadku musi się jednak zmienić wg. powyższych zasad.

LOGISTYKA

Oddział rozpoczyna w punkcie oznaczonym na mapie. Istnieje możliwość powrotu do bazy np. w celu doposażenia się w dodatkową amunicję. W skrzynkach nie ma jednak żadnego dodatkowego sprzętu poza standardowym wyposażeniem pierwszego rzutu, które żołnierze mają na sobie w chwili rozpoczęcia działań.

Dodatkowe informacje:

Data i godzina rozpoczęcia działań:
20 Lis 2015 - 1200hrs czasu lokalnego
20 Lis 2015 - 2030hrs czasu Greenwich

Prognoza pogody:
Zachmurzenie pełne, silne opady deszczu i burze. Prognoza na resztę dnia bez zmian.

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-19, 13:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
Ja pierdzielę... Znowu będzie nam na głowy lało... :roll:
Gdzie się podziała piekna pogoda?! :-P


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 00:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
Do momentu wstania sheltona:
TS: 89.229.74.19 misja


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 00:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
Czemu TS padł akurat wtedy, kiedy ja się wypowiadałem?
Jakiś spisek, czy co? :D


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 01:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
Na plus:
- mieliśmy dynamiczne misje. Wiem, że to się może niektórym (Silvanowi) niepodobać, ale wg mnie w zderzeniu z rzeczywistością nie ma dobrego planu. Mnie te kilka misji dzisiaj nauczyły mocno jak reaguje Szymanowski, Krzepki, Shelton, Silvan. Jak reaguję ja, to wiem. Ale tylko dlatego, że wreszcie skrócił się proces planowania, dało się znacznie lepiej zobaczyć co mają nasi dowodzący w (tak naprawdę) jajach (wiem, trochę przesadzam).
- to powinna być (po podrasowaniu) szkoleniowa misja CFOGA. I nie, że kandydat jest ciulem od noszenia amunicji. Dowodzi i ch.j.
- dzisiaj ewidentnie zauważyłem, że dowódcy dowodzą. Wcześniej zdarzało się, że dowódcy brali udział i dowodzili. Szymanowski pokazał, że widząc i wiedząc
- drobne zgrzyty misyjne, ale wobec całości, to: hells bells - Shelton rulez. Po upgradzie, ta misja powinna stać się kanonem,
Na minus:
- Headshooter unika dowodzenia (to oczywiście jego wola). Ja sobie wyobrażam CFOGA jako organizację onlinową, która jednak coś wnosi do życia. Może nie jestem tytanem dowodzenia, ale nikt mi nigdy złego słowa nie powiedział, nawet jak coś spieprzyłem - owszem uwagi były, ale na zasadach informacyjnych. Jest oczywiste, że zostałem wypchnięty, ale to było dobre wypchnięcie :). Proponuje jednak Headowi chociaż spróbowanie.
Wyszkolenie nawet przeciętnego dowódcy na poziomie online (jakkolwiek by to nie brzmiało) uznaję za lepsze niż powierzenie w razie "wu" dowodzenia lokalnemu watażce, który prowadzi warsztat blacharski. To jest taki drobny wkład CFOGA w obronność kraju.
Neutralne:
- granatniki - WTF?
- Shelon, jednak mogłeś wymutować Krzepkiego, a nie wyłączać cały serwer TS,
- nie zgadzam się z Szymanowskim, że pomysł z minami był zły, on był źle zsynchronizowany.

Do ściągnięcia:
FILMY NIE SĄ JUŻ DOSTĘPNE


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 08:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
Wnioski po misji:

- Bardzo, ale to BARDZO mi się podobał pomysł na misję. Po wprowadzeniu kilku poprawek, będzie to chyba najlepszy "system" misyjny w jaki kiedykolwiek grałem. Takie krótkie misje mają wszystko co powinny: skryte podejścia, szturmy, CQB, wycofanie, a wszystko w ograniczonym pakiecie czasowym. Shelton - genialny pomysł!!!
- Jak zwykle towarzystwo dopisało; żadnych zgrzytów czy nieprzyjemności; żarty kiedy było można; powaga kiedy trzeba. Elita pełną gębą. :mrgreen:
- Widzieliśmy wczoraj kilka sposobów dowodzenia. Największa różnica (moim zadaniem) była między dow. Szymanowskiego, a moim. Szymanowski podszedł do problemu na zasadach MAKRO, ja na MIKRO. W MAKRO widzieliśmy dowodzenie z daleka, z ogólnym wyznaczaniem punktów przemarszu, wzajemnego krycia itd. W MIKRO skupiłem się na wyznaczeniu konkretnych działań konkretnemu żołnierzowi, a nawet gdzie ma posyłać serie z ograniczeniem konta do 10 stopni. W jednym i drugim przypadku udało się wykonać zadanie bez strat, więc super! I myślę że nie ma się co spinać i kłócić, który styl lepszy, a który gorszy. Oba służą do dwóch różnych rzeczy. MAKRO do ogarniania całego pola walki, z wyznaczeniem ludziom celów do realizacji kosztem bezpośreniej kontroli wykonania zadań (ja + Shelton + Miny = *****-tajne ;-) ); MIKRO do ogarniania sposobu realizacji celów przez ludzi, kosztem wiedzy o całości pola. Jaki sposób będzie zastosowany zależy od dowódcy. Moim skromnym zdaniem MAKRO bardziej nadaje się do poziomu SQL, kiedy ma jeszcze 2 FT pod sobą, a MIKRO kiedy się dowodzi jednym FT (nawet wzmocnionym).
- Kolejka do dowodzenia. Ogólnym zamysłem misji (o ile dobrze zrozumiałem) było aby każdy mógł się wykazać w roli dowodzącego. Jednakże nie zgadzam się, że wszyscy MUSZĄ dowodzić. Nienawidzę togo słowa. Bądźmy jednak wyrozumiali i uszanujmy czyjś wybór, kiedy mówi, że nie chce. Pamiętajmy, że każdy może mieć gorszy dzień w pracy, czy dziewczyna się wkurza kiedy ktoś przez całą noc non stop gada (bo dowódcy tak mają ;-) ), czy po prostu tego nie lubi. Jak będziemy ZMUSZAĆ ludzi do czegoś, czego nie chcą, to przestaną przychodzić. Kończąc temat: spotykamy się przede wszystkim dla przyjemności wspólnego grania w Armę w świetnym towarzystwie z własnej nieprzymuszonej woli; nie zmieniajmy tego w "MUSISZ" :mrgreen:
- Z tego rodzaju misjami można nawet będzie zrobić coś na kształt kampanii. Czyli: realizujemy 1, 2 czy nawet 3 punkty, reszta zostaje na przyszłe spotkanie. W tym czasie MM naniesie poprawki na misję, coś doda, coś zabierze i misja gotowa! Wielka oszczędność czasu dla MM, a zabawa i tak przednia! Shelton! Masz rację! Im prostsze zadania, tym lepiej; mniej rzeczy może pójść nie tak (pod względem technicznym, skryptowym i ogólnie Armowym -> patrz drony w ataku na konwój).
- Myślę, że pomysłem wartym rozważenia jest umieszczenie respawna w naszej bazie. Ktoś kto zginie respawni się na miejscu, przezbraja w razie potrzeby i czeka aż reszta oddziału wróci po amunicję, po czym dołącza do reszty. Wiem, że nie wszystkim ten pomysł się spodoba, bo niby ktoś może przestać szanować swoje życie i niepotrzebnie ryzykować, bo i tak się zrespi, ale uważam, że gramy w tak poważnym gronie, że nie powinno być z tym problemu. Rozwiązaniem tym damy też możliwość pechowcom, którzy padli w pierwszym starciu, do kontynuowania misji bez konieczności czekania do przyszłego piątku, no i zabezpieczymy się na błędy Army typu śmiertelne skały czy ściany bez konieczności restartu misji.
- Bardzo mi się też podobało wykorzystanie podstawowego sprzętu jednostek. Dzięki temu traciliśmy dużo mniej czasu na przezbrojenie i pobranie amunicji. Może dzięki takiemu rozwiązaniu ludzie nauczą się, aby nie brać po 12 magazynków, 20 granatów i składanego helikoptera do kieszeni kiedy idą na misję, kiedy nie będzie takiej potrzeby, ani nawet możliwości (bo nie będzie sprzętu na mapie). ;-)
- Czas odprawy. O rany! Jak pięknie! Jak cudownie! kiedy nie tracimy godziny+ na samo siedzenie na mapie przed misją analizując każdy najmniejszy możliwy scenariusz, tylko mamy szybki plan i od razu idziemy go realizować. Chwała wszystkim dowódcom za to! Jedyna odprawa, która trwała więcej niż 10 minut była Szymanowskiego, ale i to się nie liczy, gdyż dużą część tego czasu Shelton tłumaczył nam zasady rozgrywania misji. Każda kolejna trwała dosłownie kilka minut (razem z przezbrojeniem). Chylę czoła! :mrgreen:

Oj się rozpisałem!

Jeszcze raz dziękuję Sheltonowi za misję i wszystkim pozostałym za bardzo dobre spotkanie!

Darz Bór! :mrgreen:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 09:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
DO CZARNEGO!!!

Filmiki ekstra!!!
Już trzeci raz oglądam :mrgreen:
Jesteś mistrzem, że to nagrywasz!!!

Czarny, jeżeli będziesz mógł nagrywać nasze rozgrywki, to spełnisz jedno z moich marzeń do rekrutacji w CFOG'u.
A mianowicie reaktywować CFOG'owy kanał na YouTubie. Jak takie bajeczne rozgrywki umieścimy, to rekruci będą walić drzwiami i oknami :mrgreen:

Co o tym sadzicie, a w szczególności Ty Czarny?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 16:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
W sumie dosyć przypadkowo nagrałem te filmy.
Chciałem zrobić screenshota :) Ale jak już włączyłem nagrywanie, to stwierdziłem, że co mi tam - sprawdzę jak to wyjdzie. Faktycznie wyszło nieźle.
Problemy z filmami są takie, że trochę ważą.
Zamieszczanie filmów na tubie powyżej 15 minut wiąże się z jakimiś rejestracjami, pierdołami, a ja nie chcę się dzielić z googlem swoimi danymi.
No i nie chce mi się ich edytować.
Jeżeli ktoś ma kartę nvidii, to ma darmowy program do nagrywania ShadowPlay. Bardzo dobrze działa. Ja nie odnotowałem żadnego wpływu na płynność gry.
Film z dowodzeniem Krzepkiego ciągle w drodze. Ale dzisiaj będzie.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 19:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
http://modprojekt.pl/download/cfog/krzepki.mp4


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 20:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
Piękny filmik!
Szkoda tylko, że szturmu nie bardzo widać...
Ehh nie można mieć wszystkiego :-D

Chociaż małe sprostowanie: W pierwszym wozie prowadził Shelton i to on nas wszystkich wywiózł cholera wie gdzie :mrgreen:
Ja ze swojego miejsca w wozie widziałem tylko tył jego hełmu i nie bardzo mogłem mu mówić gdzie ma jechać (pominę już fakt, że trzeci raz już do bazy wracał prowadząć). ;-)

Ps: coś rzeczywiście było nie tak z tym Twoim granatnikiem. Zrobiłem test tzn postawiłem granaciarza w tym samym miejscu i oddałem kilka strzałów. Spokojnie za każdym razem granaty lądowały tam, gdzie były te bunkry, a nawet byłem w stanie strzelić odrobinę dalej...
Nie miałeś może jeszcze jakiegoś moda włączonego prócz CBA i TFAR?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-21, 21:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
Shelton może i prowadził, ale złe wrażenie pozostało :)
Nie, nie miałem żadnego moda oprócz wymaganych. Co ciekawe Shelton też zgłaszał niedoloty.
Uruchomię jeszcze raz serwer z tą misją i przetestuję powtarzalność.
Niestety to była jedyna pozycja, w której mogłem stanąć. Nie miałem kompletnie wyboru. Oczywiście mogłem wejść na drabinę i dach, ale te KM-y...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-23, 13:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Dla mnie zawsze najlepszą rekomendacją po misji jest ruch jaki się robi w postach / komentarzach ;) Jeśli jest tak, jak teraz, to więcej mi nie trzeba ;)

See you w piątek, rzounieże.

PS.

Reaktywacją kanału CFOG na youtube również bardzo chętnie bym się zajął, ale potrzeba do tego koniecznie deklaracji kogoś, że będzie w miarę regularnie nagrywał - bez regularności nie ma to sensu (nie mam na myśli, że co tydzień, ale chociaż raz na miesiąc).

Montażem po sam się mogę zająć, bo mam spore doświadczenie i techniczne możliwości. Aczkolwiek proponuję tu bez szaleństw, głównie wycinanie dłużyzn i skracanie. Wbrew pozorom filmik, który ma więcej, niż 15 minut i tak szanse na obejrzenie w całości ma znacząco mniejsze.

Więc, żeby nazwać rzeczy po imieniu - ja montuję i wrzucam. Czarny, nagrywasz? ;) Reszta ma się tylko uśmiechać do kamery i nauczyć komunikacji radiowej, żeby wstydu nie było ;)

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-23, 15:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
Nagrywam.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-23, 15:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
No to teraz tylko musimy przygotować system przyjmowania tysięcy rekrutów. :mrgreen:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: 20151120 - Points of Interest
PostWysłany: 2015-11-24, 11:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 580
Miejscowość: Szczecin
W takim razie umówmy się, że filmy z danej misji będę trzymał na serwerze pod adresem
http://modprojekt.pl/cfog/data_xx.mp4
do czasu uploadu kolejnych (czyli z reguły max do niedzieli tydzień po nagranej misji).
Jeżeli ktoś będzie koniecznie chciał się dorwać do świeżych filmów, zanim dam znać, że zuploadowałem, będzie mógł sam sobie sprawdzić czy już coś leży próbując to ściągnąć.
Więc jeśli misja miała miejsce 29 listopada to szukajcie
http://modprojekt.pl/cfog/20151129_01.mp4
Jeśli tego numeru nie będzie, to i następnych nie będzie.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group