CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-09-26, 01:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 2388 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-24, 20:50 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-10-13, 12:42
Posty: 284
Miejscowość: Wrocław
Misja: (co12)Empty Mission
Data: 24.02.2012
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka + MCC


Żubr
1) Modry
2) Diego
3) Kastor


Żbik
1) Kloonej
2) Headshooter
3) Dropso

Moderacja / HQ

-Shoter

_________________
Image Image
http://www.speedtest.pl/results/14732157.jpg


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-25, 11:07 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-05-20, 00:12
Posty: 234
Miejscowość: Gorzów Wlkp
I jak Wam poszło?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-25, 15:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-06-02, 12:13
Posty: 76
Misja miała charakter sabotażowy, działaliśmy na terenie wroga jako oddział specjalny.
Za cel mieliśmy trzy stanowiska OP-lot na terenie Czernorusi.

- Stanowisko w okolicy miejscowości Gwozdno
- Stanowsiko na Diabelskiej Górze
- Stanowsiko na południe od miejscowości Petrowka

Image

Drużyna podzielona na sekcje:

Żubr:
Modry
Diego
Kastor

oraz Żbik:
Kloony
Headshooter
Dropso

Charakter misji nie pozwalał na użycie wsparcia od dowództwa w jakiejkolwiek postaci.

Desantowaliśmy się metodą HALO w okolicy zapory Pabeda. Stamtąd wyruszyliśmy do pierwszego celu, na jaki wybraliśmy posterunek

ulokowany na wysokiej górze. Zniszczyliśmy pierwszy cel z łatwością. Lekko ranna jedna osoba. Zaraz po ataku i opanowaniu terenu

pojawiły się wrogie patrole zmotoryzowane, przez co nie zdążyliśmy wykorzystać punktu obserwacyjnego do przygotowania ataków na

następne cele położone niżej. Wtedy udaliśmy się do najbardziej oddalonego celu, na zachodzie. W trakcie przemarszu mieliśmy

stratę marszową. Cel numer dwa był ulokowany na otwartym terenie - co umożliwiło nam dobre rozpoznanie. Jednak podczas szturmu

napotkaliśmy zaciekły opór. Wtedy zostałem ranny ja oraz lekko rany Dropso. Drużyna Żubr z pozycji osłonowej ruszyła nam na pomoc.

W trakcie szturmu pomimo reanimacji zginął dowódca drużyny - Modry. Po opatrzeniu rannych usiłowaliśmy zniszczyć drugi cel, jednak ładunki wybuchowe

nie zadziałały. W tym momencie pojawiły się posiłki wroga i dostaliśmy się pod bardzo intensywny ostrzał. Niestety zapanował chaos

komunikacyjny z powodu jednoczesnej awarii wszystkich urządzeń łączności krótkodystansowej, choć jestem skłonny uznać, że użyto

zagłuszaczy - ponieważ moje radio zdawało się być sprawne. Wtedy zostałem postrzelony po raz drugi. Reszta ludzi ostrzeliwując

pozycje wroga wyciągnęła mnie we względnie bezpieczne miejsce i ponownie udzieliła pomocy, co jest godne cytacji. Po dojściu do

siebie rozkazałem natychmiastowy bezzwłoczny odwrót na wcześniej ustalone pozycje, gdyż wzmógł się ostrzał wroga. Niestety

trafiony został sanitariusz Diego, o czym z przyczyn sytuacyjnych nie wiedzieliśmy. Łączność radiowa została przywrócona kilka

minut później, dzięki czemu dowiedzieliśmy się od na wpół przytomnego sanitariusza, że żyje i leży gdzieś na trasie naszego

odejścia. W tym czasie pojawił się śmigłowiec szturmowy wroga i sukcesywnie przeczesywał teren wokół nas, utrudniając nam

poruszanie. Ja, Headshoter oraz Dropso, doszliśmy jednomyślnie do wniosku, że wrócimy po rannego kolegę lub zginiemy próbując.

Drugi scenariusz okazał się trafny. W tym czasie zdążyłem być jeszcze dwa razy raniony, na skutek czego zginąłem, sanitariusz nie

doczekał się naszej pomocy - zginął od ran. Headshoter oraz Dropso do końca misji zyskali status MIA.

Z mojej strony wyglądało to mnie więcej tak. Muszę dodać, że rozgrywka dla mnie była o tyle ciekawsza, że miałem możliwość

sprawdzenia się w roli dowódcy sekcji. Ocenę tejże pozostawiam innym. Na pewno pomogła mi w tym wzorowa postawa podkomendnych

Heada i Dropso.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-25, 15:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2012-02-03, 22:35
Posty: 10
Miejscowość: Kostrzyn nad odrą
Jak dla mnie dowódcy byli ogarnięci, wiedzieli co robią, co do misji to mogła by się udać ale po 5 godzinach dawało się odczuć zmęczenie i dekoncentrację co było pewnie powodem tylu strat. Ogólnie mnie się bardzo podobało Dzięki ;-)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-25, 16:52 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-10-13, 12:42
Posty: 284
Miejscowość: Wrocław
Kloony + dla Ciebie za zrobienie AAR xD (nic dodać nic ując)
Misja uważam, że była udana :)

Kastor napisz coś od siebie :P

_________________
Image Image
http://www.speedtest.pl/results/14732157.jpg


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-27, 23:44 
Offline

Rejestracja: 2012-02-22, 20:52
Posty: 3
Uff, dopiero teraz udało mi się dobić.

Osobiście mogę powiedzieć, że podobało mi się. Scenariusz prosty, a sympatyczny. Przechadzki po lesie i wymuszona komunikacja na bezpośrednim dawały nam bezcenne tony klimatu, zwłaszcza że Czarnoruś to moja ulubiona mapa w ARMA2. Nawoływanie się ze Żbikiem za pośrednictwem Diego - coś niepowtarzalnego :lol:

Co do samej misji - podeszliśmy do Diabelskiego Zamku nieco na rympał, ale w miarę skutecznie. Jedynym rannym byłem ja, a i to mam wrażenie, że jakiś blue falcon ze Żbika mnie przejechał, bo dostałem w plecy z prawej strony, od ich wejścia (nasza była NW szczelina w zamkowym murze, ich NE, a ja czyściłem hakiem na południe). Nie słyszałem też palby dostając, więc z tłumika mnie raczej ktoś pociągnął :-P

Felczer jednak mnie posklejał i pokicaliśmy dalej. Bardzo dobrze, że ominęliśmy szerokim łukiem Pogorevkę, bo oprócz kręcącego się w okolicy śmigła dostrzegłem tam jakieś BMP. Moment w którym gryźliśmy darń pod drzewami, bo śmigło przeleciało omiatając nas halogenem był również cudny, zwłaszcza gdy jasnym stało się, że to Mi-24 Hind. Niestety, nie dane było mi się pobawić dużo dłużej, gdyż zaliczyłem po jakimś czasie kraksę ARMY, a że była to 1:00 rano, pożegnałem się z Modrym i kolegami za jego pośrednictwem i poszedłem spać.

Z ewentualnych zastrzeżeń - jeśli gramy korzystając z bezpośredniego do komunikacji, a pierwotny loadout zakłada M240B u machinegunnerów, koniecznością są pudełka z earplugsami. Bez nich po minucie ognia jestem głuchy i nie skomunikuję się z nikim. Jeśli zaś misja ma się toczyć nocą, najoptymalniej byłoby dać nam dalmierze zdolne do wyświetlania NV/FLIR, albo przynajmniej upewnić się przy pomocy Parametrów serwera (poza misją MCC_Sandbox), że noc będzie z księżycem w pełni, a nie nowiem. Wtedy można użyć nawet prostego dalmierza, bo w taką noc coś niecoś jednak widać. NVGs też nie byłyby tak upiornie ciemne, że mimo podkręcenia często trudno było się zorientować w lesie.

To jednak proste technikalia i nie przesłaniają tego, że fajnie się po prostu grało i że widać ewidentnie, że CFOG i FIA uczą Was pewnych zachowań oraz taktyk. Następnym razem biorę jednak rolę lidera przynajmniej fireteamu, jeśli nie oddziału. Podziele się chętnie doświadczeniem z =7Cav= i ciekaw jestem jak odbierzecie mój styl dowodzenia. 8-)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-02-28, 23:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-06-29, 12:54
Posty: 797
Miejscowość: Warszawa
Mi już się podoba. :D

_________________
"Mogliście wybrać hańbę lub wojnę. Wybraliście hańbę a wojnę i tak będziecie mieli". W.Churchill


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 16:31 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-10-13, 12:42
Posty: 284
Miejscowość: Wrocław
Misja: ShoterFactory
Data: 16.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka + MCC


1.
2.
3.
4.
...

Moderacja / HQ
-Shoter

Widzę, że Ufo nie zakłada tematu to pozwolę sobie otworzyć zapisy :P Niestety nie mogę gwarantować, że będę dlatego się nie zapisuje

_________________
Image Image
http://www.speedtest.pl/results/14732157.jpg


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 16:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-01-19, 20:17
Posty: 29
Miejscowość: Białystok
Misja: ShoterFactory
Data: 16.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka + MCC


1.Diego
2.
3.
4.
...

Moderacja / HQ
-Shoter


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 17:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-06-29, 12:54
Posty: 797
Miejscowość: Warszawa
Modry napisał(a):
Widzę, że Ufo nie zakłada tematu to pozwolę sobie otworzyć zapisy :P Niestety nie mogę gwarantować, że będę dlatego się nie zapisuje


Ufo wybywa na poligon. Tym razem zabieramy też Szymanowskiego z latoroślą ;)

Powodzenia

_________________
"Mogliście wybrać hańbę lub wojnę. Wybraliście hańbę a wojnę i tak będziecie mieli". W.Churchill


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 18:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-07-01, 18:04
Posty: 23
Dobra instaluje to,moze sie wyrobię;p


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 18:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Data: 16.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka + MCC


1.Diego
2. Czarny
3.
4.
...

Moderacja / HQ


Czy możemy bez MCC?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 19:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-09-02, 12:33
Posty: 155
Miejscowość: Warszawa
Data: 16.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka + MCC


1.Diego
2. Czarny
3. head
4.
...

Moderacja / HQ


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-16, 19:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 577
Miejscowość: Szczecin
Przepraszam. MCC pomyliło mi się z ACRE. Starość nie radość.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-21, 20:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Data: 23.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka

Pykniem coś? Ostatnio zmieniła się wersja TS na 3.0.6, jutro sprawdzę co z ACRE.

1. ufoman
2. ...
3. ...

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-21, 22:21 
Offline

Rejestracja: 2011-06-26, 20:49
Posty: 118
Data: 23.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka

Pykniem coś? Ostatnio zmieniła się wersja TS na 3.0.6, jutro sprawdzę co z ACRE.

1. ufoman
2. shoter
3. ...

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-21, 22:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-09-02, 12:33
Posty: 155
Miejscowość: Warszawa
Data: 23.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka

Pykniem coś? Ostatnio zmieniła się wersja TS na 3.0.6, jutro sprawdzę co z ACRE.

1. ufoman
2. shoter
3. head
4. ....

Jakby co mam misję na CFOG paczce + ACRE tylko musiałbym scenariusz dopisać.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-21, 22:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Byłoby cool head ;)

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-21, 22:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-09-02, 12:33
Posty: 155
Miejscowość: Warszawa
Dobra to jutro jak wrócę to zamieszczę opis misji.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spotkania coopowe w ARMA II
PostWysłany: 2012-03-21, 22:43 
Offline
Administrator

Rejestracja: 2006-06-01, 14:30
Posty: 759
Miejscowość: Warszawa
Data: 23.03.12
Start: 21:00
Serwer: CFOG-owy
Addony: CFOGpaczka

Pykniem coś? Ostatnio zmieniła się wersja TS na 3.0.6, jutro sprawdzę co z ACRE.

1. ufoman
2. shoter
3. head
4. ErTo
5. ...

_________________
"Prusy to nie jest państwo, które posiada armię, tylko armia, która posiada państwo"
Friedrich II von Hohenzollern


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Zamknięte forum Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 2388 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group