CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-07-21, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: DREIDE CRISIS - fabuła, przebieg, zapowiedzi i podsumowania
PostWysłany: 2009-05-08, 17:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
List otwarty do żołnierzy plutonu wydzielonego 18 batalionu desantowo-szturmowego:

Cytuj:
Żołnierze!

Nadszedł dla was dzień próby. Już dzisiaj postawicie nogi na obcej, nieprzyjaznej, steranej wewnętrznym konfliktem ziemi, by pomóc zaprowadzić porządek, wymusić przestrzeganie prawa i pomóc jej mieszkańcom zaprowadzić trwały pokój.

Nasza armia może być z was dumna, bo wszyscy bez wyjątku zgłosiliście się do tego zadania na ochotnika. Nie ma co ukrywać, że czekają was trudne chwile, ale rolą żołnierza jest pokonywanie przeciwności i wykonywanie zadań. Nikt nie ma wątpliwości, że podołacie.

Już dzisiaj życzę Wam wytrwałości i satysfakcji z pełnionej służby. Niech mundur, który nosicie, codziennie przypomina wam, kim jesteście.

płk T.Szeltoński, sztab główny Operacji POSEJDON


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kilka informacji uzupełniających:

01. Ostatnie testy samolotu C130 Hercules, który wypożyczyli nam nasi amerykańscy sojusznicy, pokazały poważną usterkę, która w praktyce czyni bardzo ryzykownym lot przy dużym obciążeniu. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o przetransportowaniu was na miejsce śmigłowcami mi17, które są przygotowywane do tego zadania w naszej bazie w Krzesinach i wkrótce osiągną gotowość. Pieprzeni Jankesi!

02. Wasz sprzęt poleciał na wyspę dziś rano. Od kilku dni pluton zabezpieczenia logistycznego przygotowuje na wasz przyjazd bazę Albatros. Tam znajdziecie zamówione wyposażenie. Ponieważ do sztabu dotarło zapotrzebowanie wyłącznie od drużyny Sokół i to w ostatniej chwili, na czas przelotu każdy żołnierz drużyny Jastrząb zabierze ze sobą tylko karabin Beryl i trzy magazynki. Dobranie wyposażenia na miejscu będzie dodatkowym sprawdzianem waszej sprawności i organizacji. Dodam, że dowództwo jest mocno zawiedzione tą niefrasobliwością i trwa postępowanie wyjaśniające, które ma ustalić, kto jest bezpośrednio odpowiedzialny za brak odpowiedniego meldunku do sztabu we właściwym czasie.

03. Kolejna zła wiadomość jest taka, że mamy pewne przejściowe problemy z paliwem. Wasze samochody niestety nie mogły zostać zatankowane do pełna, będziecie musieli sobie poradzić z tym, co macie. Są jednak po przeglądach i w pełni sprawne, możecie więc być spokojni, że w najbliższym czasie żaden z nich nie utknie w warsztacie.

Powodzenia!

ppr L. Ogistyk, sztab główny Operacji POSEJDON

-------------------------------------------------------------

Według wszelkich znaków na niebie i ziemi (oraz informacji od wydawcy), w kioskach ukazał się już nowy numer niecoDziennika!

-------------------------------------------------------------

Uwaga!

Intensywne śledztwo przeprowadzone w ciągu ostatnich kilku godzin przez kpt Piotra Piotrowskiego wykazało, że winnym niedostarczenia na czas do sztabu meldunku w sprawie wyposażenia drużyny Jastrząb jest ppor. L. Ogistyk.

Trwają intensywne prace zmierzające do naprawienia wynikłej w ten sposób szkody i właściwego wyposażenia oddziału.

Podporucznik L. Ogistyk został skierowany na placówkę polskiej stacji badawczej na Antarktydzie, gdzie obejmie funkcję szefa służby wartowniczej na czas nieokreślony.

płk T. Szeltoński


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-01, 10:40 
Ponieważ miałem okazję obserwować Wasze wczorajsze zmagania nieco z boku, mam kilka uwag dotyczących technicznej strony rozgrywki.
Pierwsze zjawisko widoczne na obrazku:
Image
Od około 22.17 serwer dotychczas uploadujący dane zaczął coś ściągać. Ten wysoki zielony "blok", osiągający w porywach 3Mbit/s to było coś nowego, czego jeszcze nie widziałem w naszych rozgrywkach. Przez TS Shelton potwierdził mi, że to serwer ArmA rzeczywiście tak pompuje coś z zewnątrz... Trwało to do ok. 0.50. Czy jest jakaś osoba, która w tym czasie miała odczuwalne problemy z grą...? Dla mnie wygląda to tak, jakby serwer coś sprawdzał któremuś klientowi, ale opcję "equalmod" mamy przecież wyłączoną... Zakładając ok. 1Mbit/s na standardowy download serwera podczas misji, aplikacja ciągnęła od kogoś z prędkością ok. 2Mbit/s. Czy ktoś z biorących udział we wczorajszej rozgrywce posiada łącze z UL na takim poziomie?

Drugi problem - rozłączanie klientów.
Prosiłbym wszystkich posiadających neostradę o wyłączenie i włączenie modemów/routerów przed grą. Prawdopodobnie pozwoli uniknąć to przynajmniej części rozłączeń już w trakcie. Tak się akurat składa, że godziny naszej rozgrywki są często wykorzystywane do odświeżenia IP klientów neostrady.
Wczoraj, z tego co widziałem, rozłączony został Jack (neo), Duku (neo), Algrab (neo), Pietia(neo), Shelton (neo), Spławik (nie wiem...). Widać pewną prawidłowość chyba...


Ostatnio edytowany przez MaxiKaaz, 2009-08-01, 10:42, edytowano w sumie 1 raz

Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-01, 10:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Mnie rozlaczylo, ale ja zawsze sprawdzam przed wieczornymi coopami ile czasu minelo od "resetu" IP. Mialem spory zapas godzin ;)

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-01, 16:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-05-18, 12:57
Posty: 505
Miejscowość: Wrocław
equalmod porównuje tylko parametry z linii komend. To raczej sprawdzanie sum kontrolnych. Może ktoś ma "wątpliwą" oryginalność plików kluczowych gry i serwer podjął próbę weryfikacji tychże.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-01, 17:51 
Rozłączyło mnie przez skoki napięcia elektrycznego, które powodowały restart kompa. S!


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-01, 20:41 
MaxiKaaz napisał(a):
Wczoraj, z tego co widziałem, rozłączony został Jack (neo), Duku (neo), Algrab (neo), Pietia(neo), Shelton (neo), Spławik (nie wiem...). Widać pewną prawidłowość chyba...


Mnie nie wywaliło.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-01, 22:44 
pietia87 napisał(a):
MaxiKaaz napisał(a):
Wczoraj, z tego co widziałem, rozłączony został Jack (neo), Duku (neo), Algrab (neo), Pietia(neo), Shelton (neo), Spławik (nie wiem...). Widać pewną prawidłowość chyba...


Mnie nie wywaliło.


Prawda, przepraszam, zobaczyłem już Twoje rozłączenie po grze.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 02:16 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 08:58
Posty: 576
Miejscowość: obecnie z piekła
MaxiKaaz napisał(a):
Spławik (nie wiem...)
na osiedlwce FR6Mbits od Netii.
a rozłączyło mine bo usiłowałem wydać AI rozkaz obserwacji w konkretnym kierunku i nacisnąłem F4 trzymając ALT... zamiast najpierw kliknąć F4 a potem trzymając Alt wskazać punkt :roll: moja głupota mnie rozłączyła :P

_________________
Pozdrówka
Robert "Spławik" Pławiński
0,00000000666 nanoszatan


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 12:20 
a mój ruter czasem sam odpada z lini, takiego ma focha albo to wina nietypowej konstrukcji lini telefonicznej - wejscie na linie telefonem przywraca wtedy synchronizacje
a podczas dreide to nie pamietam zeby mnie wywalilo
moglem dac o jedno eskejp za duzo jak zmieniałem sloty


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 16:37 
Ej, no chcecie powiedzieć, że nikogo nie wywaliło z winy serwera lub mojego łącza...?


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 19:04 
MaxiKaaz napisał(a):
Ej, no chcecie powiedzieć, że nikogo nie wywaliło z winy serwera lub mojego łącza...?


Na to wygląda :mrgreen:


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 19:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Jesli sie nudzisz Maxi i naprawde szukasz problemow to zerknij co sie dzieje z serwerem w trakcie gry w arma2 ;)

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 20:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-01-25, 19:09
Posty: 518
Miejscowość: Dzierżoniów
ufoman napisał(a):
Jesli sie nudzisz Maxi i naprawde szukasz problemow


:D

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-06-28, 16:37
Posty: 94
Miejscowość: Warszawa
Cytuj:
Wczoraj, z tego co widziałem, rozłączony został Jack (neo), Duku (neo), Algrab (neo), Pietia(neo), Shelton (neo), Spławik (nie wiem...). Widać pewną prawidłowość chyba...


Nie miałem żadnych problemów z serwerem :!:
Rozłączyło mnie na początku ponieważ próbowałem wejść na serwer bez wymaganych modów



Aha ... zauważyłem że włączenie TS Overlay podczas kampanii Dreide 6 i 7 skutkowało drastycznym spadkiem klatek (poniżej 10)

_________________
xfire: jackk007


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 21:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
U mnie TSO nic zlego nie robil. W ostatnich 2 misjach bylo dosc sporo AIkow, stad moze u Ciebie spadek?

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-02, 21:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-06-28, 16:37
Posty: 94
Miejscowość: Warszawa
ufoman napisał(a):
U mnie TSO nic zlego nie robil. W ostatnich 2 misjach bylo dosc sporo AIkow, stad moze u Ciebie spadek?


na Phenomie II 720@3.4, 4 Gb RAM ddr3 i GF275 ??? he he

Miałem po prostu to samo co 2 tyg wcześniej. Teraz nie uruchamiałem ARMA ponownie tylko wylazłem na pulpit i wyłączyłem Overlaya. No i liczba klatek wróciła do normy.....

_________________
xfire: jackk007


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-04, 07:17 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-05-30, 08:58
Posty: 576
Miejscowość: obecnie z piekła
a u mnie cholerny TSO nie chce działać :( nie wiem czemu
grzebałem w helpie, FAQ, sprawdzałem sterowniki - nie działa i już taka złosliwa pawiania jego mać.

_________________
Pozdrówka
Robert "Spławik" Pławiński
0,00000000666 nanoszatan


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-04, 09:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-01-17, 01:06
Posty: 636
Miejscowość: Warszawa Ochota
Ja z TSO nigdy nie miałem problemów za to ile pomocy z tego małego szitu. Spławik TSO trzeba odpalać na samym początku przed TS i ARMA wtedy działa.

_________________
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
www.fia.com.pl
Once we have a war there is only one thing to do. It must be won. For defeat brings worse things than any that can ever happen in war.
Ernest Hemingway


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-04, 10:20 
U mnie nie dziala z Frapsem.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 2009-08-04, 12:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-07-22, 21:27
Posty: 119
Miejscowość: Warszawa
Skoro zeszło trochę na technikalia to dopiszę swoje wrażenia - Fraps sam z siebie spowalnia grę i zabiera parę klatek. Lepiej nie używać bez wyraźnej potrzeby.
Co do TSO to nie potrzebuję... TS mam odpalony na drugim, bocznym monitorze i widzę kto mówi, kto się dołączył itd.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group