CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-11-16, 17:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-02, 14:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-20, 11:49
Posty: 38
Miejscowość: Wrocław
Wczoraj słyszałem że nie zbędna jest mocna maszyna dla Army III. Moje doświadczenie wskazuje że sprzęt nie wiele pomoże raczej Bohemia z optymalizacją powinna powalczyć. Mam nie zły komputer ale w Ultra uzyskuje około 20 klatek a w bardzo wysokich ustawieniach w okolicach 28 klatek. Może macie jakieś kruczki żeby to poprawić.
Mój sprzęt to z grubsza:
PROCESOR CORE i7-3930K
ASUS RAMPAGE IV EXTREME X79 LGA2011
GEIL DDR3 16 GB 1600MHZ DUAL x2=32GB
ASUS GeForce GTX TITAN 6144MB
SANDISK DYSK SSD EXTREME 240GB
2xCAVIAR 1TB SATAIII 64MB CACHE
SŁUCHAWKI RAZER BLACKSHARK
KLAWIATURA CYBORG GAMING V7 USB
MYSZ CYBORG M.M.O. 7 GAMING USB 6400 DPI LASER
MS Windows 7 Prof 64-bit Polish


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-02, 16:33 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Wejdź w steam, prawy guzik na Arma 3 > Właściwości > Opcje Uruchamiania i tam wpisz/dodaj:

-cpuCount=8 -exThreads=7 -maxMem=4092 -maxVram=3072 noBenchmark -noLogs -noPause -noSplash -world=empty

Powiedz czy poprawiło coś.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-02, 17:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-20, 11:49
Posty: 38
Miejscowość: Wrocław
Szału nie ma może 2-4 klatki w Bardzo wysokich.
A przede wszystkim DZIĘKI za podpowiedź.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-02, 20:52 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Możesz pokombinować z V-Synkiem i filtrowaniem.

Skoro nie wbijesz na więcej niż 22 FPS to chociaż będziesz miał bez skoków. Możesz też pokombinować z configami usera jest dużo poradników do tweakowania Army.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-02, 21:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-20, 11:49
Posty: 38
Miejscowość: Wrocław
Podkręcenie procesora załatwia sprawę. Uzyskałem około 60 klatek. Po zwiększenie dystansu widzenia i rysowanie spadło do 45 ale to wystarczy. Przerażające natomiast jest obciążenie procesora nie przekracza 21%. Te same problemy mamy w VBS2 2.12. Pomierzę jeszcze jak grafa i ram jest przez Arme wykorzystana. Dam znać co wyszło.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-03, 00:06 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Blokowanie 4 procków(wątków, bo to jest 4c/8t) na i7 daje boosta jeśli chodzi o mhz na pojedynczych rdzeniach. Możesz spróbować, jest dużo info na internecie o tym : )

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-03, 16:48 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-10-13, 12:42
Posty: 284
Miejscowość: Wrocław
ja do procka i5 mam takie coś
-cpuCount=4 -high -maxMem=6144 -nosplash
ramu mam 8gb dd3

może mikkrish możesz dać mi jakaś lepsza ścieżkę albo coś ?:P

_________________
Image Image
http://www.speedtest.pl/results/14732157.jpg


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-05, 01:08 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Daj więcej info o kompie, jedno ogranicza drugie tak jak np. Procesor ograniczał u Ghosta moc pozostałych podzespołów. Ale dziwne to, bo Bohemia chwaliła się że mają wielowątkowość...

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-05, 11:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-20, 11:49
Posty: 38
Miejscowość: Wrocław
To dziwna ta wielowątkowość według Bohemi.
Obserwuje obciążenie na procku z podziałem na poszczegulne rdzenie i z
6 rdzeni, 12 wątków pracuje 1 rdzeń 2 wątki w trakcie Army.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-07, 13:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-07-18, 02:10
Posty: 399
Miejscowość: Cheltenham
Ghost, niestety ale jedyna rzacza jaka mozna w tym wypadku zrobic to albo podkrecic procesor tak duzo jak sie tylko da, albo zjechac z ustawieniami detali i terenu na minimum. Wszystkie inne bajery jak kombinowanie z parametrami mozna sobie wlozyc pomiedzy bajki (moze z wyjatkiem -maxmem?). O ile dla mnie ArmA w singlu jak i w naszym kameralnym gronie jest jak najbardziej grywalna, o tyle juz przy wiekszej liczbie osob i trybach rodzaju CTI potrafi napsuc troche krwi. Podobne tematy sa poruszane na forach od czasu premiery gry i widac, ze juz tak pozostanie. Czekanie na coraz szybsze i tansze procesory to taka nasza OFP/ArmowA tradycja.

_________________
Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are sexy


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ARMA III a Komp
PostWysłany: 2013-11-07, 22:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-20, 11:49
Posty: 38
Miejscowość: Wrocław
Procesor podkręcony może nie na maxa, ale nie chce szarżować.
Mnie to boli podwójnie, bo jak wiecie Arma jest protoplastą VBS a WBS3 na horyzoncie. Jak widać po Armie stare bolączki zostaną i stąd moja frustracja. Jak dobieram dla wojskowych kompa gdzie na pierwszy Żut oka jest kosmiczny a potem w VBS pokaz slajdów to może człowieka złapać pipiiiiiii niecenzuralne.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group