CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-10-20, 07:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 97 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 10:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Mały update dla wszystkich, którzy nerwowo klikają w przycisk BUY ;)

Alfa będzie dostępna do kupienia za mniej więcej 3 godziny (o 13:00 czasu GMT, to 14:00 w Polsce).

Odliczanie jest na stronie sklepu.

Powodzenia.

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 11:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-07-18, 02:10
Posty: 399
Miejscowość: Cheltenham
Jesli ktos sie szarpnie i nie bedzie mial pomyslu co zrobic z darmowa licencja niech da znac na pm (rowniez nie przepadam za steamem i wolalbym poczekac na pudelkowa wersje)

_________________
Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are sexy


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 16:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Szarpnąłem się. W związku z tym przysługują mi trzy invity do wersji A3 Alpha Lite.

Niestety, jeszcze nie dziś...

Steam napisał(a):
3 Alpha Lite Invites (not yet available) – Introduce your friends to Arma 3 by inviting them to the free invite-only Arma 3 Alpha Lite (available from March 14, 2013 until June 18, 2013).


Jedyne, co mogę więc teraz zrobić, to otworzyć listę, a dokończyć dzieła za półtora tygodnia ;)

1. Iceman
2. ...
3. ...

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 16:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-07-18, 02:10
Posty: 399
Miejscowość: Cheltenham
Oooo.... gratsy Shelton, akurat w sam raz na powrot z urlopu! ;-)

No i jak wrazenia?

_________________
Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are sexy


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 16:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Ja też już ciągnę, tylko nie wiem kiedy znajdę czas potestować ;)

1. Iceman
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 16:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Iceman napisał(a):
No i jak wrazenia?


Jak na razie zarąbiste, choć muszę przyznać, ze jestem w pracy i odpalę dopiero wieczorem :P

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 18:18 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-05-20, 00:12
Posty: 234
Miejscowość: Gorzów Wlkp
1. Iceman
2. Sadhu
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 19:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-06-02, 12:13
Posty: 76
1. Iceman
2. Sadhu
3. Kloony
4. ...
5. ...
6. ...

W kwestii steam`a, to jeśli dobrze rozumiem - nie będzie opcji bez tej platformy, gdyż ma ona być podstawowym DRM`em tej gry i jest w wymaganiach.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 19:52 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-10-13, 12:42
Posty: 284
Miejscowość: Wrocław
1. Iceman
2. Sadhu
3. Kloony
4. Modry ( za dużo czasu nie mam ale w weekendy ... :P )
5. ...
6. ...

_________________
Image Image
http://www.speedtest.pl/results/14732157.jpg


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 20:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
A tu o tym, co nam w tej Alfie dają... Plus terminarz kolejnych releasów :pm:

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 21:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-20, 11:49
Posty: 38
Miejscowość: Wrocław
Grafa OK.
AI trochę za bardzo pod lufy idą. Aczkolwiek widziałem też ciekawe zachowanie AI. Walił do mnie za drzewa tylko nie znacznie wychylony a jak odpowiadałem ogniem cały się chował za pniakiem.
To pierwsze wrażenia.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 22:14 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
1. Iceman
2. Sadhu
3. Kloony
4. Modry ( za dużo czasu nie mam ale w weekendy ... :P )
5. Mikkrish
6. ...
7. ...
8. ...

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-05, 23:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
OK, przetestowane z grubsza. Bawiłem się tylko w edytorze.

Pierwsze wrażenia:

1. Sam edytor - uwaga, są dość istotne zmiany w interfejsie. Początkowo może odstręczać, jak zwykle w sytuacji, gdy się czegoś używało przez 10 lat w niezmienionej formie. Ale szybko się można przyzwyczaić, bo tak naprawdę zmiana jest wyłącznie kosmetyczna - w ikonkach, ich rozmieszczeniu itp. Jak już się kliknie na mapie, to (mimo zmian interfejsu) czujemy się już jak w domu: komendy, dropdowny, symbole, nazwy opcji - wszystko to samo. Kilka nowych ficzerów wymaga dokładniejszego zbadania (wgląd w kod misji, wow!)

2. Gameplay. No cóż... W mojej opinii to A2 z poprawioną grafiką i kilkoma feature'ami, których wcześniej nie było i fajnie, że są. W związku z tym to, czy ktoś będzie rozczarowany, czy też zadowolony zależy wyłącznie od tego, jakie miał wcześniej oczekiwania ;) W mojej opinii - nadal jest dobrze. Czyli nie zauważyłem niczego co by bardzo spinkolili ;)

3. Grafika - zmiany na plus na miarę czasów, ale i silnika Army, z którego da się wycisnąć tyle, ile się da i koniec. Animacje ładne, bardzo. Mundury, oporządzenie, wyposażenie - ładne, ładniejsze niż w A2.
Ogólnie podoba mnie się, chociaż ten futuryzm, zwłaszcza w pojazdach jakoś mi nie leży. Osobiście wolałbym jakiś Wehrmacht, no ale trzeba się będzie przyzwyczaić ;) Przy czym zaznaczę, że spodziewałem się, iż pod tym względem będzie gorzej. Nie taki diabeł straszny, zresztą w CFOGu i tak nieważne czego się używa, ważne z kim, nie? ;)
Aha, Optymalizacja na razie kiepska, zwłaszcza kiedy dużo się dzieje, albo szybko się samochodem jedzie. Jak nic z tym nie zrobią do premiery, to czeka nas upgrade.

4. Dźwięki - zwłaszcza broni, wybuchów itp. Pierwsze duże WOW! Jest naprawdę fajnie, znacznie lepiej, niż w A2, imo.

5. Wyspa, krajobraz, teren itp. Podoba mi się - znacznie bardziej, niż Czarnoruś, ale chyba mniej, niż Takistan. Ma potencjał w każdym razie. zobaczymy co będzie na "dużej" wyspie.

5. Budynki - mit o tym, że wszędzie się da wejść można spokojnie włożyć między bajki. Do sporej części budynków owszem, ale nie do wszystkich. Do tojtoja też nie, chociaż drzwi się otworzyć da ;) Przez duże okno bez szyby (w starej chacie) również na zewnątrz nie wyjdziemy - nie ta gra.

6. Infrastruktura. Nieźle, acz po jakimś czasie zaczyna się powtarzalność obiektów (norma w ArmA). Lotnisko na wyspie robi jednak wrażenie - wreszcie wygląda jak lotnisko, a nie pas startowy z dwoma hangarami i trzema budynkami na krzyż.

7. Granaty - chyba jest lepiej: otworzyłem drzwi, wrzuciłem granat i stanąłem za ścianą, pod którą upadł. Nic mi się nie stało. Jak wrzuciłem do baraku z cienkiej blachy poraniło mnie. Entuzjazm przygasł jednak po przestrzeleniu szyby i próbie wrzucenia go przez okno. Odbił się ;) To jednak nie ta gra. No i po rzuceniu granatu pod plastikowe krzesło... Zgadnijcie co... Aha - pod wodą wybuchają dokładnie tak samo, jak na lądzie :P Może Alfa.

8. Klawiszem F wybieramy już tylko tryb ognia, granatów nie. Granat rzuca się klawiszem G. Inventory pod I. Standaryzacja? ;)

9. Pływanie. Spoko. Fajny blur. Tylko po drabince nie mogłem wyleźć. Może Alfa.

10. AI kierowców pojazdów bezdennie głupie. Bez zmian. Nadal możemy zapomnieć o konwojach prowadzonych przez AI.

11. Same pojazdy - ok, choć bez rewelacji. Kilka gadżetów przykuwa oko - np. działające asystent parkowania tyłem w hunterze ;) Zapomnij jednak graczu o przestawieniu słupa rozpędzonym hunterem. WTF?

12. Customizacja broni, zmiana ubioru - coś mi to nie działa... Może Alfa.

13. Nie doszukałem się niczego związanego z transportem rannych :(

14. W nocy wreszcie coś widać bez nokto! Chyba czeka nas więcej nocnych akcji ;)

15. Repair specialist zepsutego auta nie naprawi. Ale satchela podłoży ;)

16. Mortara można złożyć do dwóch plecaków, ale podnieść się nie da... Osokaman?

Dobra, to tyle. Idę jeszcze poszczelać. Jak natrafię na coś zrywającego czapę, to dam znać - a jak nie, to nie ;)

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 00:51 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
No to ja dodam teraz moje trzy grosze.

1. Poruszanie się - Poprawione imo, nie złamałem sobie nogi o kamyk ani nie utknąłem nigdzie, w budynkach też lepiej, mniej przeciskania się no i ogółem jakoś tak płynniej. Jak naciśniemy Ctrl + W/S to podkucamy o stopień niżej (W to wyżej) więc jest więcej poz taktycznych.

2. Pojazdy - Są bugi. Np. Podczas wysiadania albo wsiadania można się zablokować w śmiesznej pozycji i do tego rozciągają się rączki i szyja podczas jazdy (można się pośmiać). Miałem mały bulwers jak zobaczyłem że nie było commanche'a tylko 2 muchy. Bojowa i pacyfista. Też mam wrażenie że nieco łatwiej (dla mnie to gorzej) się nimi pilotuje. Nie czułem ciężaru helki, ale mam nadzieje że cięższy sprzęt będzie miał lepszy feel. Hunter (taki Humvee) wygląd przejdzie imo, nawet mi się podoba ale to coś OPFOR-u to jak transformer troche, ale też przejdzie. Prowadzi się dobrze i powiem że ciekawiej jakoś w nich. Kontrolki coś znaczą (pewno nie wszystkie) no i można się pobawić lusterkami i kamerką (kamerka nie do końca działa np. w nocy bo ma bugi z oświetleniem) ale na pewno urozmaici to nudnawe patrole. Tak samo wieżyczka sterowana zdalnie przez krytego pasażera. Autka są ok ogólnie, choć tak jak Shelton powiedział trzeba uważać na solidne markowe produkty, bo są solidniejsze niż dwu tonowy pojazd :P

3. Budynki - Hmm... mi się udało wejść do wszystkich w sumie. Może nie trafiłem na te bez wnętrz. Powtarzalne bardzo, może z 8-12 typów widziałem, o wiele mniej niż w ARMA 2 ale jak mówiłem do PRAWIE wszystkich można wejść. No i jakoś lepiej się w nich porusza, szyby można indywidualnie zbijać (nie wszystkie) ale nadal szyby są pre-animowane a nie dynamiczne.

4. Środowisko - Hmm.. mi się mniej podoba niż Czarnoruś w sumie, Lingor też bardziej żywy. Ale to kwestia wczucia się chyba, no i bardziej czekam na tę dużą mapę więc wysepki nie oceniam. Jest spoko. Pogoda jest nieco mniej "dramatyczna/skrajna" ale noce o niebo lepsze. Oświetlenie też poprawione, wygląda niebo lepiej ale ma bugi (czasem można dostać flashbangiem jak się krzywo spojży albo zniszczenie żarówki wymaga 12 pocisków. Nie więcej, nie mniej. 12!), gdzieniegdzie przebija nadal ale chyba poprawią do premiery. Roślinność też takie mieszane uczucia budzą, ale to imo. Patriotycznie wole nasze Polskie lasy :P

5. Przedmioty - Kompas jest bardziej realistyczny, trochę się chwieje i wymaga ciut czasu dla określenia dokładnego azymutu. Noktowizor nadal Over Power. Można sciągać i zakładać optyki itd. Fajne do dostosowania się do trybu walki. W sumie tak jak opisali, można się przebierać i np. założyć sprzęt nurka. Zwiększa to dynamike, bardzo.

6. Optymalizacja - Nie wiem Shelton ale dla mnie poprawa. Napisz co masz bo może coś niedociąga ale ogólnie dla mnie lepiej niż A2. Ja na GF 560ti, X4 960 i 8GB RAM spokojnie wyciskam a nie jest to jakiś Hi-end na dziś to taki mid lekko hi (Wszystko na HI 1600x900, pragmatycznie bo w HD też leci spoko no i AA na 4 a nie 8). LOD poprawili (kosztem tego że dla mnie obraz tego "co daleko" jest brzydki. Zwłaszcza na helce). IMO karta typu GF 8800GTX 512 VRAM 1280x768 wszystko na low/mid + 2.5 ghz dwurdzeniowiec, 4 GB RAM i A3 jak najbardziej grywalna (na tej wyspie, nie wiem jak na innych). Nie strasz ludzi :P No i jeśli upgrade to polecam Nvidie (jestem troche fanboyem fakt ale jeśli kupuje się grafe tylko pod ARME 3 to Nvidia będzie lepsza.) Sheltoński, upgrade sterowników, AA na 4, post-effekty na normal.

7. Edytor - Miodzio, coraz bardziej przypomina IDE.


Są bugi, są jak w każdej Armie. Nie wiem czy było powiedziane ale teraz jest o ileś tam taniej jak się kupi podczas ALPHY, znając życie będzie można już kupić na necie pudełko (STEAM'a nie przeskoczy się bo to excluziv) tak od 90-120. Teraz za ok. 107.

Ogólnie nie urywa zadka, ale tak jak mówił Shelton to nie od gry tylko od ekipy zależy :)

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 01:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
No nie wiem... :P OK, to co by rozjaśnić (lub zaciemnić, jak kto woli ;) ) - mój konfig:

Cytuj:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+ (3.00 GHz)
RAM: 4GB
Karta: ATI Radeon HD5800


Ustawienia w grze (defaultowo się ustawiły, sam nic nie zmieniałem):

Cytuj:
Visibility:
Overall: 3000
Object: 2600
Shadow: 100

Rendering res: 1920x1080
Vsync: Enabled
Antialiasing: 4x
PPAA: FXAA High
ATOC: All trees + grass
Postprocess: Quality: High
HDR Quality: Standard
Anisotropic filtering: Very high
PIP: High
Dynamic light: Very high

Texture quality: High
Objects qulity: Very high
Terrain quality: High
Clouds quality: Very high
Shadow quality: High
Particles quality: Very high


i momentami przycina aż (nie-)miło. Pobawię się suwakami jeszcze, ale to już nie dziś, na dziś wystarczy ;)

Za to chętnie poczytam dodatkowe opinie, jeśli ktoś jeszcze się skusił, to niech raportuje w try miga ;)

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 02:35 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
HD 5800 to seria, są:

HD 5830/5850/5870

jeśli masz HD 5830 to nie wyrabia z rozdziałką 1920x1080, zmień na 1600 x 900 a jak nadal będzie przymulać to albo zrób rozdzielczość 1366 x 768 albo zmień tekstury z high na mid.

Jeśli masz HD 5850/5870 to tylko zmień rozdzielczość na 1600 x 900.

Też zmień to na:

Texture quality: High
Objects qulity: High
Terrain quality: High
Clouds quality: High
Shadow quality: High
Particles quality: High

różnica prawie żadna a zawsze szybciej.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 11:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2013-03-06, 08:56
Posty: 231
Miejscowość: Warszawa
Witam!

Mam takie pytanko:
Czy planujecie w najbliższej przyszłości dopuścić osób spoza Waszego elitarnego grona do wspólnego grania w ArmA III?

Nie ukrywam, że mam tu na myśli moją skromną osobę :-)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 14:15 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Zawsze chętnie przyjmujemy nowych kolegów/koleżanki (na drugie jest deficyt) tak długo jak dzielą nasz sposób gry. Czyli duży nacisk na autentyzm i realizm. Co nie wszystkim przypada do gustu :)
No i jest wymóg skończenia 18 roku życia.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 15:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
mikkrish napisał(a):
HD 5800 to seria, są:

HD 5830/5850/5870

jeśli masz HD 5830 to nie wyrabia z rozdziałką 1920x1080, zmień na 1600 x 900 a jak nadal będzie przymulać to albo zrób rozdzielczość 1366 x 768 albo zmień tekstury z high na mid.

Jeśli masz HD 5850/5870 to tylko zmień rozdzielczość na 1600 x 900.

Też zmień to na:

Texture quality: High
Objects qulity: High
Terrain quality: High
Clouds quality: High
Shadow quality: High
Particles quality: High

różnica prawie żadna a zawsze szybciej.


5870. Pobawię się z ustawieniami quality, ale zmieniać rozdziałkę? Nah...

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: ArmA III - Na ziemi, w powietrzu i pod wodą
PostWysłany: 2013-03-06, 17:34 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Dziwne bo moc masz podobną do mojej więc nie powinno ciąć. Chyba że PhysX Nvidii muli i musisz jakiś software zainstalować ręcznie, do poczytania. Bo ogólnie ATI wyrabia z PhysX ale nie instaluje się dużo rzeczy z automatu.

Z dodatkowych wrażeń to dodam fajny motyw z combat pace.

Combat pace (aktywowany pod "C") daje możliwość ruchu bojowego z podniesioną bronią. Więc teraz jest taki truchcik z celowaniem.
Klikając W+S przełączamy się z truchtu na spacerek.

Kolejne ciekawostki i sprostowania:

Faktycznie nie do wszystkich budynków można wejść, ale do 80-90% z nich można.
Około 40% budynków ma do zniszczenia pojedyncze szyby i wtedy można wrzucać granaty. Co nie jest proste, jak zwykle jak to w armie. Tym bardziej że już nie ma regulacji siły rzutu.

Lekkie wozy opancerzone teraz dają większą obronę, czuć że jest się w stalowej puszce. Szyby wytrzymują ostrzał małego kalibru, również puszka broni przed bezpośrednim wybuchem granatu czy miny przeciw piechoty. Postawiłem AI który strzelał do mnie z szturmowego karabinu i nic mi nie zrobił gdy byłem w Hunterze, w ruskim autku dał rade mnie zabić gdy wywalił we mnie magazynek.
Jest też głupi bug, gdy zniszczymy wszystkie 4 koła nie możemy wejść do pojazdu.

Jest też bug że ładunki wybuchowe nie niszczą innych ładunków wybuchowych. Postawiłem mine AT, przeciwpiechotną, satchel'a i inne których nie pamiętam. Mimo że satchel wybuchł reszta min które były postawione zaraz obok były nietknięte.

Jest też mina "na sznurek" i gdy przechodzimy po sznurku to wybucha... Bug jest taki że jest to mina wielokrotnego użytku, czyli możemy przejść kilka razy po sznurki i za każdym razem wybuchnie.

Ogólnie nadal nie moge się przekonać do tej wyspy, totalnie nie moje klimaty.

ETID:

Chciałem jeszcze dodać że jeśli rozpędzonym autem wjedziemy w załamanie terenu większe niż ~30* zatrzymujemy się natychmiastowo.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 97 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group