CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-09-20, 01:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Operacja RealTac #8 - informacje
PostWysłany: 2011-05-22, 03:25 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Operacja RealTac #8

TERMIN: 3 VI 2011 lub 10 VI 2011 w zależności od frekwencji.
ZGŁOSZENIA: Pierwszy etap zgłoszeń do godz 20:00 31 V 2011 w tym temacie viewtopic.php?f=28&t=1739&p=60772#p60772
GODZINA ROZPOCZĘCIA: Jak co każdy piątek 21:00
ADDONY: Nowa CFOG-paczka, NAMALSK 1.11 , ACRE
SERWER: CFOG
TS: CFOG


8 lipca 1988 roku
Zimna Wojna


Amerykański samolot zwiadowczy AV-8b wracając z tajnego rozpoznania terenów wschodniej Rosji został zestrzelony przez jednostkę Rosyjską stacjonującą na północnym obszarze wyspy Namalsk położonej na morzu Beringa 2 kilometry wewnątrz granicy Rosyjsko-Amerykańskiej. Lotniskowiec typu LHD-1 'USS Wasp' znajdujący się ok. 4 kilometrów na południe od wyspy miał przejąć AV-8b. Przed stratą samolotu rozpoznawczego z radarów został nadany komunikat od pilota który potwierdził proces katapultowania się ze strąconego samolotu, sygnał ten dotarł do obu stron konfliktu. Informacje które posiada pilot (a dokładniej prawdopodobne zdjęcia z czarnej skrzynki) mogą mieć kluczowy wpływ na przebieg zimnej wojny.




Szczegóły rozkazów zostaną przesłane do dowódców jednostek.

By zagrać w RealTac #8 będą potrzebne:

- ACRE
- NAMALSK 1.11 do pobrania z http://www.armaholic.com/page.php?id=14194 (645mb!)
- Nowa CFOG-paczka (link wkrótce)

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Operacja RealTac #8 - informacje
PostWysłany: 2011-06-01, 17:42 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Panowie, dziś po 21 będę na TS.

Przed tym chciałbym by wszyscy przygotowali addony.
Krótko wyjaśnię jak zainstalować.

Instalujecie nową CFOG paczkę (jest już wyjaśnione jak wiec nie będę powtarzał)

Addon Namalsk 1.11 - http://www.armaholic.com/page.php?id=14194

Rozpakowujemy po czym szukamy folderu z plikami -
Image

Pliki kopiujemy do nowo stworzonego folderu @NC
W folderze @NC tworzymy folder Addons i tam kopiujemy wszystkie pliki.
Folder @NC wklejamy do głównego folderu gry ARMA 2 (tam gdzie reszta folderów z '@')

Tworzymy nowy skrót, edytujemy element docelowy według tego wzoru -

"D:\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -nosplash -mod=@CBA;@ACE;@ACEX_SM;@JayArmA2Lib;@ACRE;@zcommon;@NC

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Operacja RealTac #8 - informacje
PostWysłany: 2011-06-01, 20:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2006-06-07, 10:23
Posty: 153
Miejscowość: Bydgoszcz
mikkrish napisał(a):
Tworzymy nowy skrót, edytujemy element docelowy według tego wzoru -

"D:\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -nosplash -mod=@CBA;@ACE;@ACEX_SM;@JayArmA2Lib;@ACRE;@zcommon;@NC


W paczce CFOG nie ma: ani ACRE ani JayArma2Lib, natomiast jest w skrócie...
Rozumiem, że korzystamy z wersji tych addonów jak ostatnio na (Con)Fusion?

_________________
"Don't forget nothing" - MAJOR ROBERT ROGERS, 1759
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana |8R - Ósma Rangers


Ostatnio edytowany przez Pit, 2011-06-01, 20:50, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Operacja RealTac #8 - informacje
PostWysłany: 2011-06-01, 20:47 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
tak

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Operacja RealTac #8 - informacje
PostWysłany: 2011-06-01, 20:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
viewtopic.php?f=4&t=1637

ACRE 1.2.10

I sposób:

Ściągamy paczuszkę w której znajdują się dwa foldery: TeamSpeak 3 oraz ArmA 2.
Całą zawartość folderu ArmA 2 wrzucamy do głównego folderu gry.
Z folderu TeamSpeak 3/plugins wybieramy w zależności od tego czy nasz system jest 32 czy 64 bitowy plik acre_win32.dll lub acre_win64.dll, który wklejamy do Program Files/TeamSpeak 3 Client/plugins.

II sposób:

Instalator który porządkuje za nas wszystkie dodatki oraz na pulpicie umieszcza osobny skrót do TS'a, którym uruchamiamy ACRE.

32-Bit Installer: http://acre.unitedoperations.net/1.2.10 ... 81_x86.exe
64-Bit Installer: http://acre.unitedoperations.net/1.2.10 ... 81_x64.exe

Przy korzystaniu z ACRE ścieżka uruchamiająca ma treść:

"D:\gry\ArmA 2\arma2OA.exe" -nosplash -mod=@CBA;@ACE;@ACEX_SM;@JayArmA2Lib;@ACRE;@zcommon

TS z zaimplementowanym ACRE trzeba uruchamiać jako ADMINISTRATOR!!!

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group