CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-11-18, 05:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 10:21 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-05-20, 00:12
Posty: 234
Miejscowość: Gorzów Wlkp
http://gamecorner.pl/blogi/wysepowo/201 ... ayz/1?bo=1

Ja miałbym ogromną ochotę w to pograć, jak tylko znajdę nieco czasu...

Ktoś chętny?
Mikkrish? (wiem, że kochasz te klimaty)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 10:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 579
Miejscowość: Szczecin
Jeśli termin rozsądny, to ja chętnie.


Ostatnio edytowany przez czarny, 2012-04-27, 10:38, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 10:36 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Sadhu, postawie Ci pomnik normalnie :)

Sie pytasz jeszcze... Modry na pewno też się dołączy jak go znam. Shoter być może też więc już mamy team ;)

Edit:

Czarny, nie to serwer postawiony przez ekipe moda (24/7 chyba) i grasz na zasadzie mmo. Czyli to co uzbierasz na serwerze i zalogujesz się poźniej nadal będziesz mieć. A jak zginiesz musisz robić nową postać.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 10:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2012-04-11, 11:31
Posty: 21
Jakbyscie grali w teamie, to chetnie bym sie dolaczyl.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 13:03 
Offline
CFOG Drużyna A
CFOG Drużyna A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2010-10-13, 12:42
Posty: 284
Miejscowość: Wrocław
mikkrish napisał(a):
[...]Modry na pewno też się dołączy jak go znam. [...]

True.

Gdzie? Kiedy? Co ściągnąć i skąd ?

_________________
Image Image
http://www.speedtest.pl/results/14732157.jpg


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 13:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2009-01-06, 09:19
Posty: 579
Miejscowość: Szczecin
http://www.armafiles.info/dayz/

Wychodzi że trzeba ściągnąć wszystko i wypakować do jakiegoś folderu z addonami, np @dayz.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 13:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2012-04-11, 11:31
Posty: 21
Mam ARME od niedawna, czy te addony moga popsuc moja instalacje z CFOG paczka ?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 13:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Jeśli wrzucisz je do folderu np. @przetrwanie/Addons i będziesz uruchamiał osobnym skrótem na pulpicie, z ujętą ścieżką -mod=@przetrwanie to niczego nie zepsujesz ;)

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 13:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2012-04-11, 11:31
Posty: 21
Qmam, dzieki.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 13:48 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Nie moge się połączyć.
Mam serwery pod znakiem zapytania (filtr: dayz)

Podczas połączenie pokazują się błędy z cba, cfg, weapons itd. Niby olewam błędy i wchodzę na serwer. Wybieram slot i start 'waiting for server response', raz udało mi się to przejść i potem 'waiting for character inicialization' i potem tak z 10 minut mialem ten ekran i nic.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 14:34 
Offline

Rejestracja: 2011-06-26, 20:49
Posty: 118
Ja z modrym ten sam,sądząc po treści chatu jaki pisali gracze to serwery były przeciążone czy cuś. Ogólnie ktoś powiedział że najlepiej będzie jak ktoś poczeka na łatke.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-27, 17:01 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Udało się, wszedłem na najmniej zaludniony serwer by stworzyć profil (generuje się automatycznie) potem idzie wejść na inne serwery.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-28, 19:28 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Ok, opisze pokrótce wrażenia.

Mod BARDZO fajny. Ma klimat i jest bardzo zbalansowany (no może zombii nieco szybki ale wtedy mogło by być za łatwo)

Ogólnie na czym polega gra:
Musisz przeżyć jak najdłużej a w tym mają ci pomóc rzeczy które znajdujesz po drodze.

1. Musisz pić i jeść (raz na ok. 1.5 godz) (puszki, manierki które możesz napełniać, puszki z jedzeniem, mięso które możesz upolować i upiec przy ognisku itd.)
2. Twoje HP to ilość krwi, tracisz ją wykrwawiając się bądź podczas walki. Napełniasz jedząc bądź robiąc transfuzje.
3. Broni jest mało, a amunicji w zależności jak popularną broń posiadasz. Nowością jest kusza której bełty można zbierać po wystrzeleniu.
4. Można złożyć pojazd z części (póki co znalazłem bak, silnik, części, szyba, kanister, koła,... )
5. Zombii spawnują się przy budynkach i 90% przedmiotów tam też znajdujemy. Największym wrogiem gracza są inni gracze.
6. Są flary które możesz rzucić i nosić przy sobie, glowstick, latarki, zapałki (do ognisk), namioty (do przechowywania przedmiotów), DUŻO rodzai medykamentów, bezużyteczne śmieci, i wiele więcej.
7. Czas jest w skali 1:1 i równoległy do czasu lokalnego serwera.
8. Średnio na serwerze jest 40 graczy.
Jest jeszcze wiele więcej czego jeszcze nie zdążyłem zobaczyć :P

Postaci są zapisywane do wspólnej bazy mysql i lokacja, stan postaci oraz przedmioty pozostają tak długo jak gracie na serwerach z napisem dayzmod.com.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-28, 19:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-03, 15:47
Posty: 2651
Miejscowość: Wrocław
Ciekawe... może się skuszę? ;)

_________________
Image
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-28, 23:02 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Będziemy się kierować w te strony. Czerwony obszar to miejsce naszych poszukiwań a niebieska kropka to będzie obóz. W każdym razie mam taki plan z doświadczenia jakiego doznaliśmy :P

http://img52.imageshack.us/img52/4306/a ... 542030.jpg

_________________
Image


Ostatnio edytowany przez mikkrish, 2012-04-30, 13:04, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-29, 09:27 
Offline

Rejestracja: 2011-06-26, 20:49
Posty: 118
Mod jest świetny tyle moge powiedzieć. Dodatkowo byłbym za założeniem tego obozu w kwadracie 13/03 który tu widać na mapie. Blisko morza.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-29, 10:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-06-02, 12:13
Posty: 76
W ciągu dnia mogę z wami pograć trochę! :) Dawajcie znać o której będziecie na serwie ;)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-29, 13:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-10-11, 15:55
Posty: 34
Miejscowość: Gliwice
Proponuję ustalić i napisać czarno na białym na jakim serwerze gracie. Na razie wlazłem na Jakiś EU przetestować co i jak, ale ostatecznie chciałbym biegać w grupie.

_________________
"Załoga jest jak palce jednej ręki, - dla przyjaciela otwarta, dla wroga zaciśnięta w pięść."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-30, 11:45 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Wyczytałem jak po dzisiejszym patchu działają namioty:

Namiot zapisuje ekwipunek tak jak gracz (cos w rodzaju Unsaved: false). Będzie tylko lokalnie (na serwerze na którym został postawiony). Każdy może sprawdzić i zabrać zawartość ale tylko właściciel może go złożyć.

Pojazdy:
Musisz znaleźć zepsute auto, znaleźć części i używać akcji na aucie.
Dodali również części helikopterów i łódek. Pojazdy są zapisywane lokalnie ale wg. dzisiejszego postu jednego typa nadal nie działa to dobrze.

Developer napisał też że doda jakiś rodzaj mini misji na lepsze bronie, skrzynki które można zakopać i pochować w nich przedmioty.

A z ciekawostek:
Gdy ktoś ma noktowizor rzuć flarą, bo już na 800m od strony flary oślepia go.
W patchu 1.5.1 był zepsuty spwan lootu (temu same puszki były) teraz ma być z powrotem nieco więcej lootu.
Najlepszy loot generuje się w budynkach: hangar, wieża lotnicza, baraki wojskowe.
Przemiana w bandyte ma już działać i wygląda to tak:
http://i.imgur.com/RSIsH.jpg
http://i.imgur.com/YSWfY.jpg
Poniżej 100 morality jesteśmy bandytami.
Na mapie ok 20% budynków jest do-generowanych więc Czarnoruś nieco się różni od oryginalnej.
Puszki i puste butelki rzucone na 5 m. od zombii powoduje że idzie on w jej kierunku.
Najwięcej graczy z dobrym sprzętem kampii się na innych na terenach lotnisk i przeskakują między serwerami na większy loot i kill.
Butelki po Whiskey będą używane do tworzenia molotova.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sztuka przetrwania, czyli mod do Amra 2 - DayZ
PostWysłany: 2012-04-30, 13:01 
Offline
CFOG Pilot
CFOG Pilot

Rejestracja: 2010-11-07, 18:04
Posty: 229
Tu macie profile które udało mi się znaleźć :P

Modry: http://dayzmod.com/character/display.php?char=55571
Killa Bra: http://dayzmod.com/character/display.php?char=57216
Ja: http://dayzmod.com/character/display.php?char=60230

A ta biała ikonka co myśleliśmy że to złamana kość to był monit że gdy w tym czasie się wylogujemy to jest kara za ucieczke podczas walki.

_________________
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group