CFOG

Cooperative Flashpoint Online Gaming
Obecny czas: 2018-09-24, 14:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jagged Alliance: Back In Action
PostWysłany: 2012-02-16, 12:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2007-07-11, 13:16
Posty: 2014
Miejscowość: Watford / Bielsko-Biała
Pograłem trochę dziś w nocy zdobywając lotnisko trzema najemnikami uzbrojonymi w pistolety i noże.

Gra w wersji 1.0 ma sporą ilość bugów, do których od razu po starcie zaliczyć można problemy AI zarówno u wrogów, jak i najemników, brak możliwości "obracania" żołnierza w wybranym kierunku, czy brak mgły wojny, co podobno będzie naprawione w patchu.

Pomimo to grało mi się nadzwyczaj dobrze i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony nowym systemem walki, który zastąpił tury - a byłem do tego dość sceptycznie nastawiony po zapowiedziach. Można się czepiać silnika nie pozwalającego na niszczenie otoczenia, czy grafiki nie ociekającej Direct-X 30, ale za to fani JA2 poczują się jak w domu.

Mikrozarządzanie absolutnie wszystkim, co dotyczy najemników, wolność decyzyjna i klimat - to się naprawdę udało zachować na dobrym poziomie.

Mając na uwadze zapowiadane patche z czystym sercem polecam, zwłaszcza fanom serii - oni zagrać muszą, chociażby w oczekiwaniu na nowy XCOM ;)

_________________
http://www.polskilogopeda.co.uk | http://www.tomaszlibich.net
"Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jagged Alliance: Back In Action
PostWysłany: 2012-02-27, 23:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-10-11, 15:55
Posty: 34
Miejscowość: Gliwice
Grałem i widać zależy od upodobań bo mi to nijak nie spasowało. A nowy X-COM zapowiada się na kichę tysiąclecia. Jedyne co mnie ciekawi to ten retro klimacik w którym ma być utrzymana gra.

_________________
"Załoga jest jak palce jednej ręki, - dla przyjaciela otwarta, dla wroga zaciśnięta w pięść."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jagged Alliance: Back In Action
PostWysłany: 2012-02-27, 23:47 
Offline

Rejestracja: 2012-02-22, 20:52
Posty: 3
Killa Bra napisał(a):
Grałem i widać zależy od upodobań bo mi to nijak nie spasowało. A nowy X-COM zapowiada się na kichę tysiąclecia. Jedyne co mnie ciekawi to ten retro klimacik w którym ma być utrzymana gra.

Ale wiesz o tym, że są DWA nowe X-Comy? Ten retro-FPS z pauzą i rozkazywaniem przydupasom to jedno, a drugie to normalny update "prawdziwego" X-COM do dzisiejszej grafiki? Nieco zmian w mechanice, moim zdaniem na lepsze (prostsze i mniej upierdliwe, nieco jak figurkowe bitewniaki).


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jagged Alliance: Back In Action
PostWysłany: 2012-02-28, 01:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-10-11, 15:55
Posty: 34
Miejscowość: Gliwice
O... ciekawe zaraz poszukam. ;) Dzięki za cynk.

_________________
"Załoga jest jak palce jednej ręki, - dla przyjaciela otwarta, dla wroga zaciśnięta w pięść."


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jagged Alliance: Back In Action
PostWysłany: 2012-03-02, 21:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-07-01, 18:04
Posty: 23
Z upływem czasu nowy JA nawet wciągał,choć brakuje mu do wildfajera, może za kilka patchy będzie lepiej.
Znajdziecie jakieś info o x-comach to podzielcie się. Albo wersją działającą na win7


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group